معرفی و آنالیز سایت

اینترنت پرسرعت و نامحدود Zitel

اینترنت پرسرعت و نامحدود Zitel

2.7/5 - (4 امتیاز)

اینترنت پرسرعت و نامحدود Zitel

زیتلیکی از بزرگترین دغدغه ‌های مردم ایران این است که چه سرویس اینترنتی را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنند که به آن ‌ها بهترین خدمات از جمله سرعت بالا ارائه دهد. بهترین پاسخ برای این سوال در حال حاضر فناوری TD-LTE است. در حال حاضر همچنان افرادی هستند که از ADSL استفاده می‌کنند ولی پس از اینکه متوجه می ‌شوند که فناوری TD-LTE چه مزایایی دارد، از انتخاب قبلی خود پشیمان می‌ شوند و به فناوری TD-LTE رو می ‌آورند. هزینه این فناوری بسیار کم است زیرا فناوری که در آن استفاده شده است، بسیار ساده است و خیلی سریع قابل راه اندازی است. هم‌چنین این فناوری جایگزین سرویس‌ های بی ‌سیم خانگی وایمکس نیز شده است زیرا سرعت آن به مراتب بیشتر و کیفیت آن 12 برابر است. در ادامه به سرویس خانگی و سازمانی که این فناوری را دارا می‌ باشد اشاره خواهیم کرد.

زیتل | اینترنت پرسرعت و نامحدود Zitel | سایت zi-tel.com

سرویس اینترنت زیتل دارای فناوری TD-LTE است که از سال 1395 در استان‌ها تهران و البرز کار خود را شروع کرده است. کارشناسان زیتل متوجه شدند که یکی از مشکلات صنعت نبود اینترنت با کیفیت است، پس با آگاهی از این موضوع به سراغ افراد حرفه ‌ایی رفتند تا این چالش را هر چه سریع‌تر رفع کنند و انتظارات کاربران را بیش از بیان نیازشان رفع کنند. از طریق لینک رو به رو می‌ توانید وارد وب سایت زیتل شوید و از خدمات آن بهره مند شوید. https://www.zi-tel.com/

سایت زیتل

 سرویس اینترت زیتل به شما امکانات زیر را می‌دهد:

  • اینترنتی در حد مقیاس جهانی را در خانه خودتان در اختیار داشته باشید.
  • شما با این سرویس به صورت همزمان می ‌توانید هم ویدیو‌ها را دانلود کنید و هم می ‌توانید در همان لحظه با بهترین کیفیت صوت و تصویر ویدیو را به صورت آنلاین تماشا کنید.
  • سرویس اینترنت زیتل به شما همچنین این فرصت را می‌ دهد تا به طور همزمان در اینترنت سرچ کنید، با دیگر دوستانتان صحبت کنید، شبکه‌های اجتماعی را چک کنید و بازی‌ های آنلاین را انجام دهید و در عین حال این اجازه را به دیگر اعضای خانواده خود بدهید تا آن ها هم، همزمان از سرویس اینترنت زیتل استفاده کنند و دچار افت سرعت نشوید.
  • سامانه اینترنت زیتل به شما حجم نا محدودی را ارائه می‌ دهد به این صورت که در هر ساعت شبانه روز که بخواهید می توانید با بالاترین سرعت، هر کاری که دوست دارید با اینترنت انجام دهید.
  • حتی با گذشت چندین ماه، سامانه اینترنت زیتل مانند روز اول با سرعت بالا برای شما کار خواهد کرد.
  • شما به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ ایی می‌ توانید از سرویس اینترنت زیتل استفاده کنید و نگران تمام شدن حجم اینترنت نباشید چرا که سرویس اینترنت زیتل به شما کاربر گرامی حجم اینترنت نامحدود را ارائه می‌دهد و حتی شما می‌توانید با خرید حجم اضافی، بیشتر از قبل از استفاده از اینترنت زیتل لذت ببرید.

باورهای اساسی شرکت زیتل

  • یکی از باورهای اساسی شرکت زیتل رعایت اصل صداقت بین مشتریان و کارکنان است. شرکت زیتل با صداقت کامل به تمام مشکلاتی که ممکن است برای کاربران گرامی پیش بیاید، پاسخ‌گو خواهد بود.
  •  شرکت زیتل باور دارد که کاربران حکم قلب این شرکت را دارند پس رضایت مشتری برای آن‌ها در اولویت است و درخواست‌های مشتریان است که آن‌ها را در این مسیر همراهی خواهد کرد.
  • شرکت زیتل باور دارد که برای رسیدن به اهداف عالی‌تر باید تلاش بیشتری کند.

عدم قطع اینترنت زیتل

یکی از سوالاتی که ممکن است به شدت ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که چگونه ممکن است سرویس اینترنتی زیتل مانند سرویس‌های دیگر دچار قطعی یا افت سرعت اینترنت نشود؟

برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که فناوری TD-LTE با مودم‌ های داخلی (مودم های درون کامپیوتر ) نمی‌ تواند اینترنتی با کیفیت مناسب را ارائه دهد چرا که فرکانس‌های این فناوری نمی ‌تواند از دیوار یا در عبور کند. به همین علت سرویس اینترنتی زیتل برای اینکه مانع از کاهش سرعت یا قطع اینترنت شود، از مودم های بیرونی برای کابران خود استفاده می ‌کند. برای نصب مودم‌ ها نیز هیچ گونه جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان ماهر سایت زیتل بعد از ثبت درخواست شما بین 24 تا 48 ساعت کاری به محل شما خواهند آمد و این کار را برای شما انجام می ‌دهند. آن ها مودم را در محل پشتام یا بالکن نصب می‌ کنند و ثابت بودن جای مودم باعث می ‌شود که شما تحت هیچ شرایطی، قطعی اینترنت را تجربه نکنید. هم‌چنین برای اینکه زمانی که در خانه جابه‌جا می‌شوید، دچار قطعی اینترنت نشوید و بتوانید از این سرویس اینترنت به صورت وای فای استفاده کنید، کارشناسان زیتل دستگاه access point را بر روی مودم شما نصب می ‌کنند.

مراحل فعال سازی سرویس اینترنتی زیتل

برای فعال سازی سرویس‌های زیتل شما دو راه دارید که یا خودتان از طریق وب سایت بخش ورود ثبت ‌نام کنید و یا با شماره تماس 1739 تماس حاصل کنید. در صورتی که راه اول را انتخاب کردید:

  1. ابتدا ثبت ‌نام  می کنید.
  2. به بخش درخواست سرویس بروید. 

سایت زیتل3.محل مورد نظر را بر روی نقشه مشخص می ‌کنید.

سایت زیتل

      4. سپس اطلاعات مورد نظر را در همان صفحه وارد می ‌کنید.

سایت زیتل

       5. در نهایت بر روی علامت درخواست سرویس کلیک می‌ کنید.

در صورتی که راه شماره 2 را انتخاب کنید:

  1. در ابتدا خود کارشناسان فروش زیتل منطقه شما را بررسی می ‌کنند.
  2. در صورتی که تحت پوشش زیتل بودید، کارشناسان از شما می خواهند که مدارک مورد نیاز را برایشان ارسال کنید.
  3. سپس خود کارشناسان مابقی مراحل ثبت نام و نصب مودم را انجام خواهند داد.

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اشخاص که همان مشترکین حقیقی هستند، عبارتند از:

  1. کپی کارت ملی
  2.  کپی از یکی از قبض‌های گاز، برق یا تلفن

مدارک لازم برای شرکت‌ ها و سازمان ها که همان مشترکین حقوقی هستند، عبارتند از :

  1. کپی از ثبت شرکت
  2.  کپی کارت ملی رییس شرکت

هزینه‌ها

هزینه‌ های ماهانه با توجه به مدت زمان خریداری سامانه اینترنت زیتل متفاوت است و هر دوره تخفیف مخصوص به خودش را دارد که در جدول زیر تمام این موارد را می ‌توانید ببینید.

سایت زیتل

  • در صورت نداشتن مودم، شرکت زیتل یک مودم در اختیار شما قرار خواهد داد و در عوض 350 هزار تومان از شما دریافت خواهد کرد ولی این 350 هزار تومان به معنی خرید مودم نیست بلکه این هزینه به عنوان یک امانت در اختیار شرکت زیتل قرار خواهد گرفت تا در صورت فسخ قرار داد، مودم پس گرفته شود و پول به حساب مشتری برگردانده شود.
  • نگران هزینه‌های نصب و تجهیزات مربوط به آن نباشید، چرا که این کار کاملا رایگان برای کاربران گرامی تمامی سرویس‌ های زیتل به غیر از سرویس یک ماهه، انجام خواهد شد. هزینه نصب 110 هزار تومان خواهد بود.
  • هم‌چنین اگر مشتری دستگاه access point را در اختیار نداشته باشد، کارشناسان زیتل بر اساس نوع سرویسی که مشتری انتخاب می ‌کند، یک اکسس پوینت در اختیارش قرار خواهند داد ولی هزینه آن را بر اساس قیمت روز از مشتری دریافت خواهند کرد.
  • تمام هزینه ‌ها بعد از نصب و راه‌ اندازی مودم و اکسس پوینت و فعال شدن سرویس و کسب رضایت کامل مشتری از او دریافت خواهد شد. فقط باید به این نکته توجه شود که مالیات ‌ها نیز به قیمت روز به هزینه ‌ها اضافه خواهد شد.

تفاوت TD-LTE با ADSL

  • میزان سرعت سامانه اینترنت زیتل بسته به شرایط محیطی تا حدی متفاوت است ولی به صورت کلی حداکثر سرعت دریافتی برای سرویس های خانگی 40 مگابایت بر ثانیه و برای سرویس‌ های سازمانی 50 مگابایت بر ثانیه خواهد بود ولی میزان سرعت دریافتی برای سروس های ADSL در ایران در حدود 16 مگابایت بر ثانیه است که پس از بررسی عملی مشخص شده است که سرعت آن به 8 مگابایت بر ثانیه کاهش پیدا می‌ کند.
  • البته سرعت 8 مگابایت بر ثانیه برای زمانی است که تنها 1 نفر از اینترنت ADSL استفاده می‌ کند و در صورتی که این تعداد به 2 یا 3 نفر افزایش کند، میزان سرعت آن به 2 مگابایت بر ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد که به احتمال زیاد شما هم این موضوع را تجربه کرده‌ اید که اگر در خانه مودم ADSL را داشته باشید و همزمان یکی در حال صحبت با دوستانش باشد و دیگر در حال چک کردن وب سایت‌ ها باشد، میزان سرعت دانلود به شدت کاهش پیدا خواهد کرد یا حتی دانلود صورت نخواهد گرفت ولی TD-LTE این مشکل را نخواهد داشت و چندین نفر به طور همزمان می‌توانند از اینترنتی با کیفیت بالا استفاده کنند.
  • با استفاده از سرویس TD-LTE می‌توانید آپلود هایی با تقریبا سرعت 8 مگابایت در ثانیه داشته باشید ولی آپلودها با سرویس ADSL تقریبا 1 مگابایت در ثانیه داشته باشید.
  • برای راه اندازی TD-LTE نیاز به خط تلفن ندارید ولی برای راه ‌اندازی ADSL نیاز به خط تلفن دارید.

نکات مهم درباره سامانه زیتل

  • این شرکت شهرهای تهران، لواسان و کرج را تحت پوشش خود دارد. برای اینکه بدانید ایا منطقه شما جز مناطقی است که شرکت زیتل آن را پوشش می‌ دهد، می توانید از نقشه ‌ای که در سایت که در بخش نواحی تحت پوشش است، استفاده کنید و در صورتی که دچار مشکل شدید و نیازمند اطلاعات بیشتری بودید، می‌توانید با کارشناسان زیتل به شماره تلفن 1739 تماس بگیرید.
  • کابران گرامی باید این موضوع را در نظر داشته باشند که خودشان حق فروش سرویس زیتل را به دیگران نخواهند داشت، پس اگر قصد انتقال سرویس به شخص دیگری دارند، حتما این موضوع را به کارشناسان زیتل اطلاع دهند.
  • از دیگر مزایای سرویس زیتل این است که کاربران گرامی قبل از اقدام برای دریافت این سرویس، می‌توانند میزان سرعت اینترنت زیتل را بررسی کنند.
  •  5 روز مانده به تمام شدن سرویس اینترنت شما، یک پیامک یا ایمیل از طرف شرکت زیتل جهت یادآوری دریافت خواهید کرد.
  • در صورتی که قصد جابه‌جایی داشتید برای تغییر آدرس و مکان مورد نظرتان با بخش فروش شرکت زیتل به شماره 1739، بخش داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.
  • شما 24 ساعته می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را مطرح کنید و در صورتی که دچار مشکلات فنی شده باشید، یک کارشناس فنی برای حل مشکلتان به محل مورد نظر می آید.
  • قرار داد‌ها کلا به صورت 1 ساله است ولی سرویس‌های خریداری شده متفاوت هستند.

در نتیجه امیدوارم که مطالب این سایت به شما در انتخاب هر چه سریع‌تر سرویس شرکت زیتل کمک کرده باشد چرا که این شرکت تمام تلاش خودش را کرده است تا با بهترین و بروزترین نرم‌افزارها، پرسرعت ‌ترین اینترنت را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد و با پاسخگویی 24 ساعته تمام مشکلات و سوالات کاربران را در اولین فرصت حل کند چرا که رضایت مشتری، ملاک اول این شرکت است.

شرکت زیتل با طراحی سایت توانسته خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد از عضویت و ثبت نام گرفته تا پشتیبانی و … از آنجایی که امروزه افراد بیشتر کارهای خود را بصورت آنلاین انجام میدهند، طراحی سایت بسیار میتواند در سهولت کار کاربران کمک حال باشد مخصوصا اگر شرکتی مانند زیتل باشد و اینترنت مورد نیاز افراد را ارائه دهید. انجام سئو سایت بعد از طراحی سایت زیتل، بسیار ضروری بوده است و خیلی دقیق انجام شده است به همین دلیل در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

امروزه طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری میتواند امری ضروری باشد و در صورت نداشتن بودجه کافی میتوانید طراحی سایت ارزان را انجام دهید که برای هر سایتی از جمله طراحی سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و … امکان پذیر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا