آموزش طراحی سایت

ساخت سایت بازی رایگان

2.5/5 - (2 امتیاز)

ساخت سایت بازی

یکی از سایت هایی که با ساخت آن میتوانید از آن کسب درآمد کنید، ساخت سایت بازی های آنلاین میباشد. از کوچک گرفته تا بزرگ همه به بازی های آنلاین علاقه دارند. بازی های آنلاین گونه های متفاوت دارد از بازی های هیجانی و جنگی گرفته تا بازی هایی که قبلا در خانه هایمان بیشتر با دوستان یا خانواده با ان بازی میکردیم مثل منچ، شطرنج و… که گروهی یا فردی انجام میشوند. اینگونه طراحی سایت ها بسیار پرطرفدار هستند و میتوانند شما را یک مرحله به کسب درآمد نزدیکتر کنند.

ساخت سایت بازی رایگان

در این طراحی سایت ها علاوه بر بازی های انلاین میتوان از مطالب و دانستنی های جالب، لطیفه ها، SMSهای مناسبتی، چت و مسابقه های انلاین استفاده کرد زیرا هر چه سایت پربارتر و سرگرم کننده تر باشد کاربر بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. معمولا برای طراحی سایت های تفریحی و بازی های آنلاین از طراحی و گرافیک های زیبا و جذاب استفاده میشود و گروه بندی هایی را برای جداسازی موضوعات متفاوت در سایت قرار میدهند که بیننده بیشتری را جذب کند. از مهمترین ویژگی هایی که باید هنگام ساخت و طراحی وب سایت بازی باید مورد توجه قرار داد شامل:

  • سعی کنید بازی های آنلاین و به روزی را در سایت خود استفاده کنید. افرادی که علاقه مند بازی شما شوند حاضرند پول و وقت زیادی را صرف بازی های آنلاین در سایت شما کنند و با پیدا کردن رقیبانی در بازی برای شکست دادن آنان بیشتر در سایت شما میمانند. یادتان باشد هر چقدر مشتری بیشتری در وبسایت شما باشند جایگاه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل بالاتر رفته و این موضوع مطمئنا به نفع شما خواهد بود.
  • ممکن است در ابتدا درامد چندانی از سایتتان نداشته باشید اما بسیاری از اسباب بازی فروشی ها و مراکز تفریحی از شما میخواهند که آن ها را در ساییتتان معرفی کرده و تبلیغ کنید. از این راه شما میتوانید به کسب درآمد بپردازید. پس قسمت از سایتتان باید صرف تبلیغات شود.
  • شما میتوانید بخشی برای معرفی مراکز تفریحی و بازی در وبسایتتان قرار دهید زیرا این بخش از پربازدیدترین و سرگرم کننده ترین بخش ها در سایت شما خواهد بود.
  • شما میتوانید دسته بندی هایی را که میتواند شامل مطالب مفید و جذاب باشد را در سایت خود قرار دهید. این دسته بندی ها میتواند شامل توضیح و معرفی بازی ها، معرفی شخصیت و کاراکترهای بازی، توضیح امکانات و تجهیزات بازی و… باشد. شما با طراحی دقیق و درست سایتتان میتوانید ساعت های زیادی، کاربر را در سایت خود مشغول کنید که با این کار هرروزه تعداد بازدید کنندگان افزایش میابد.
  • سرعت و فضای سایت شما باید بالا باشد زیرا تعداد زیادی از بازی کنندگان هم زمان در حال ارتباط با سرور شما هستند و سرعت بالای سایت روی سئو سایت موثر است.

از روش هایی که میتوان بصورت رایگان سایت خود را راه اندازی کرده و طراحی سایت ارزان را داشته باشید، استفاده از سایت سازهای رایج میباشد، بسیار راحت و بدون نیاز به علم برنامه نویسی سایت شما را راه اندازی میکنند. این سایت سازها دارای قالب ها و گرافیک زیبا و جذابی میباشند. از جمله سایت سازها میتوان به ویکس، زبری و پرتال اشاره کرد.اگر سایت های بازی بخوبی طراحی شوند میتوانند برای کاربران حتی مفید واقع شوند. بازی هایی که بصورت آنلاین استفاده میشود حتی میتوانند اموزشی و درسی باشند. هر سایتی را میتوانید با این سایت سازها ایجادکنید مانند طراحی سایت فروشگاهی.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا