معرفی و آنالیز سایت

بایا| سایت بایا

بایا| سایت بایا

به این مطلب امتیاز دهید

بایا، وب سایتی است که بر عکس بقیه وب سایت ها که امکاناتی را برای مشتریان فراهم میکردند، با طراحی وب سایت بایا امکاناتی و زمینه ای را برای تامین کنندگان محصولات و خدمات فراهم آورده شده است که آن ها بتوانند در زمینه کسب و کار خود توسعه پیدا کنند. دنیا روز به روز در حال تغییر است و مطمئنا همه کسب و کارها از این تغییرات نیز تاثیر میگیرند. با تمام این تغییرات، دنیای دیجیتال امکاناتی را ایجاد کرده است که کسانی که دارای کسب و کار هستند با طراحی سایت بتوانند از این فناوری استفاده کرده و از منافع آن بهره ببرند و از ضررهایی که شرایط سخت کنونی و تغییرات به وجود می آورند، بکاهند.

برای مشاهده تصاویر و نسخه کامل صفحه روی نام بایا کلیک فرمائید

تلفن تماس با بایا

0218748

02143992000

وب سایت بایا

بایا در لغت به معنای ضروری و واجب میباشد و محیطی را برای خرید و فروش و نیز ایجاد ارتباط میان تامین کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده است. هدف از طراحی سایت بایا:

  • برای مصرف کنندگان؛ به وجود آوردن فضایی که به راحتی بتوانند به کالا یا خدمات مورد نیاز خود با قیمت مناسب و به موقع دسترسی پیدا کنند.
  • برای تامین کنندگان کالا و خدمات؛ با استفاده از ابزار جدید و نوین ایده ها را به حالت تجاری تبدیل کنند، بازارهای محلی توسعه پیدا کند، امکان صادر کردن کالا و خدمات به خارج از کشور فراهم شود.

جالب است بدانید که در سایت بایا تامین کنندگان علاوه بر اینکه به خریداران در بایا دسترسی دارند، میتوانند نیاز های خود را نیز از سایر تامین کنندگان به دست آورند.

طراحی سایت baya.ir سبب شده که امکانات بسیار گسترده ای در اختیار تامین کنندگان قرار داده شود و بسیار مشتاق است که با افراد، شرکت ها و سازمان ها همکاری کرده تا بتواند در یک مسیر هدفمند پیش برود. از جمله این امکانات شامل سخت افزاری، نرم افزاری، لجستیک و تبلیغات است که این تبلیغات و اطلاع رسانی ها جهت معرفی ان ها انجام شده و همچنین برای اینکه سهم فروش کالا و خدمات آن ها در زمینه دیجیتال افزایش پیدا کند، تمام این امکانات فراهم شده است. برای اینکه استفاده از امکانات دیجیتال راحت و آسان تر گردد، وبسایت بایا زمینه هایی را ایجاد کرده است از جمله:

O2O که مخفف کلمه Online-To-Offline است یک استراتژی تجاری است که مشتریان بالقوه را از کانال های آنلاین برای خرید در فروشگاه های فیزیکی جذب می کند. تجارت آنلاین به صورت آفلاین در ابتدا مشتریان را در فضای آنلاین مانند ایمیل و تبلیغات اینترنتی شناسایی می کند و سپس با استفاده از یکسری تکنیک ها و ابزارها مشتریان را ترغیب کرده که از فضای آنلاین خارج شوند.

  • استفاده از فرایند B2C

B2C که مخفف کلمه business-to-consumer به فرآیند فروش مستقیم محصولات و خدمات بین مشاغل و مصرف کنندگان که مصرف کننده نهایی محصولات یا خدمات آن هستند گفته می شود. شرکت هایی هستند که محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به مشتریان و مصرف کنندگان نهایی به فروش میرسانند. وب سایت بایا زیر ساخت لازم برای فروش به مصرف کنندگان نهایی را ایجاد میکند.

  • استفاده از تجارت B2B

B2B که کوتاه شده کلمه Business-to-business میباشد، نوعی معامله بین مشاغل است مانند تجارت با تولیدكننده و عمده فروش، یا عمده فروش و خرده فروش. این نوع از تجارت ها بین شرکت ها انجام میگیرد نه بین یک شرکت و یک مصرف کننده فردی. در وب سایت بایا امکانات مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها فراهم میشود.

از آن جایی که بایا به یک رابطه عادلانه و مطمئن اعتقاد دارد به همین دلیل سهم بایا در این رابطه با حداقلی که ممکن است، مشخص شده است؛ در این جریان حداکثر 1 الی 3 درصد در فروش کالا و 3 الی 5 درصد در ارائه خدمات سهم بایا میباشد. با توجه مقررات و قوانینی که در تجارت الکترونیکی وجود دارد، تسویه حساب ها با تامین کنندگان روزانه انجام خواهد شد.

ارسال کالا در بایا | بایا شبکه گشترده را به منظور حمل و نقل و توزیع کالا در تمامی شهرهای کشور ایجاد نموده است. بایا از ظرفیت شبکه‌های موجود مانند پست و سایر خدمات رسان ها در این حوزه بهره خواهد برد و همچنین تامین کننده می‌توانند ظرفیت های خود را در این حوزه به بایا معرفی و بکار گیرند.

از دیگر خدماتی که بایا فراهم کرده است:

  • اگر تامین کنندگان به نقدینگی نیاز داشته باشند، بایا از شرکاء بانکی آن را تامین میکند.
  • ایجاد تهاتر کالا و خدمات که همان مبادله کالا به کالا یا خدمات است، بین تامین کنندگان میتواند انجام شود.
  • امکانات فروش قسطی کالا و خدمات را ایجاد کرده است.

بایا از تعدا نفرات بسیار زیادی کارشناس، ارزیاب و پشتیبان در سطح کشور استفاده کرده تا بتواند به کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تولیدکنندگان، مراکز توزیع و ارائه خدمات؛ سرویس مناسبی از خدمات پشتیبانی، تهیه محتوا و سرویس های حمل و نقل و همچنین تبلیغات اختصاصی را در دسترس قرار دهد. یکی از مهمترین موضوعاتی که بایا به آن توجه میکند کاهش هرچه بیشتر هزینه ها و خدمت رسانی خیلی خوب میباشد، به همبن دلیل استفاده از تمامی امکانات تامین کنندگان در اولویت های بایا میباشد.

در تصویر زیر روی هر کدام از این موارد که زده شود صفحه ای برای ثبت نام تامین کننده در همان زمینه باز میشود. به عنوان مثال اگر در زمینه لوازم خانگی کسب و کار دارید، میتوانید به عنوان تامین کننده در این زمینه ثبت نام کنید.

وب سایت بایا

وب سایت بایا

نکته ای که وجود دارد این است که در بایا، باید تمام افرادی که به عنوان تامین کننده برای فروش کالا و خدمات عضو آن میشوند دارای مجوزهای مربوط به زمینه کاری خود از اتحادیه های صنفی یا سازمان های مربوطه باشند در غیر این صورت فعالیت در بایا امکان پذیر نیست. اما امکان ثبت نام وجود دارد و بایا این تسهیلات را فراهم می‌کند تا شما را به سازمان‌های دارای مجوز برای بررسی و به کارگیری معرفی نماید، ولی فعالیت بدون مجوز امکان‌پذیر نیست.

{{ با وب مهر کسب و کار خود را جهانی کنید }}

{{ تماس با کارشناسان طراحی سایت 02144447515 }}

طراحی سایت و سئو سایت

بایا از سال 1395 در شرکت دانش پارسیان شروع شده و در سال 1399 زیر ساخت های نرم افزاری آن آماده شد و در پایان شهریور 1399 توانست بزرگترین کمپین تبلیغاتی کشور را به اجرا در بیاورد. بایا زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز و اطلاع رسانی ها و تبلیغات را برای فعالیت هایی آماده کرده است که برخی از آن ها شامل :

  • فعالیت های مربوط به دانش بنیان و کارآفرینان و افرادی که دارای ایده های خلاقانه هستند.
  • شرکت ها و افرادی که در زمینه های فناوری اطلاعات ، تولیدکنندگان و توسعه دهندگان سخت افزار و نرم افزار فعالیت دارند.
  • فعالیت های هنری، تفریحی و سرگرمی مثل آموزش موسیقی و دیگر کلاس های هنری
  • شغل هایی که در خانه انجام میشوند مثل آشپز خصوصی، باغبان خصوصی و پرستار خصوصی
  • فعالیت های مربوط به حوزه آموزشی مثل آموزش کلیه مقاطع تحصیلی از پیش دبستان گرفته تا دانشگاه و دیگر آموزش های فنی و حرفه ای.
  • فعالیت های مربوط به زمینه مالی و بیمه مثل تامین وجوه بازنشستگی، مدیریت وجوه و نمایندگان بیمه.

طریقه ثبت نام و ورود به وب سایت بایا

شما به عنوان تامین کننده در وب سایت بایا ثبت نام خواهید شد و اگر از قبل در این وب سایت ثبت نام کرده اید، ورود تامین کنندگان را باید بزنید.

وب سایت بایا

  1. و اما برای ثبت نام در وب سایت بایا روی گزینه ثبت نام تامین کنندگان کلیک کرده و وارد این صفحه میشوید. باید اطلاعات این صفحه را پر کنید. و با وارد کرده شماره همراه کد تایید که 6 رقمی است، برای شما پیامک میشود.

وب سایت بایا

وب سایت بایا

      2. بعد از وارد کردن کد 6 رقمی وارد صفحه زیر خواهید شد. در این صفحه همانطور که میبینید باید اطلاعات کامل راجع به کسب و کار خود را ارائه دهید. از نوع کسب و کار گرفته تا مجوز، ادرس و موارد دیگر که نیاز است تمام این اطلاعات ذخیره شوند.

وب سایت بایا

     3. بعد از وارد کردن این اطلاعات، شما به عنوان یک تامین کننده در وبسایت ثبت نام میشوید.

همانطور که اشاره شد هدف از بایا ان است که بتواند کالا و خدمات را با استاندارد بالا در کشور و کل جهان ارائه دهد و بتواند هر کالا و خدماتی را با کمترین قیمت و در زمان مناسب به مشتریان در هر مکانی برساند. امیدوارم بتوانید از خدمات آن به عنوان تامین کننده بهره ببرید.

وب اپلیکیشن بایا از دیگر امکانات بایا میباشد که خدمات وب سایت را در قالب اپلیکیشن ارائه میدهد. تامین کنندگانی که میخواهند از خدمات بایا استفاده کنند میتوانند با استفاده از وب اپلیکیشن بایا روی گوشی همراه خود به راحتی از امکانات آن بهره ببرند. از آن جایی که بسیاری از افراد از گوشی های همراه خود بیشتر از رایانه همراه یا رایانه خانگی استفاده میکنند، وب اپلیکیشن بایا میتواند بسیار کارامد باشد. وب اپلیکیشن بایا امکانات دیجیتالی را افزایش داده و برای اینکه استفاده از این امکانات برای تامین کنندگان راحت تر باشد زمینه هایی از جمله استفاده از تجارت O2O، استفاده از فرایند B2C و استفاده از تجارت B2B را فراهم ساخته است. بایا همانطور که در وبسایت خود از افراد زیادی برای ارائه خدماتی از جمله پشتیبانی، تهیه محتوا، سرویس های حمل و نقل و غیره استفاده کرده است؛ در اپلیکیشن خود نیز بهترین خدمات را ارئه میدهد.

هر تامین کننده برای ثبت نام در وب اپلیکیشن بایا باید در زمینه کاری خود مجوز رسمی باید داشته باشد و اینگونه قوانین در اپلیکیشن و وب سایت آن تغییری نمیکنند فقط به شکلی دیگر ارائه میشوند. همانطور که بایا وبسایت خود را برای یکسری فعالیت ها آماده سازی کرده است، وب اپلیکیشن بایا نیز در همین راستا طراحی شده است. از جمله این فعالیت ها که وب سایت و وب اپلیکیشن بایا به خاطر آن ها شکل گرفته اند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فعالیت های مربوط به حمل و نقل از جمله ریلی و زمینی و حمل و نقل بار.
  • فعالیت هایی که مربوط به برق، گاز، بخار و تهویه هوا است.
  • فعالیت های اقامت های کوتاه مدت و هتل ها
  • تامیت غذا مثل رستوران ها، سالن های غذاخوری و غیره.
  • فعالیت ها و خدمات بانکی.
  • تمام فعالیت ها و خدمات مربوط به تولید کاغذ، چاپ، تهیه و توزیع کتاب و لوازم التحریر.
  • و موارد دیگر.

وب اپلیکیشن بایا نیز هدفش ارائه بهترین کالا و خدمات با مناسب ترین قیمت ها و ارائه به موقع به مشتریان میباشد.

این یک مطلب جهت معرفی سایت بایا میباشد. لطفاً جهت استفاده از خدمات سایت بایا بر روی لینک baya.ir کلیک فرمائید.

آنالیز فنی سایت Baya.ir

سایت بایا با تکنولوژی فرانت اند Vue.js و همچنین استفاده از زبان برنامه نویسی ASP.NET در بکند بر روی وب سرور IIS راه اندازی شده است. با وجو استفاده از کشینگ و بهینه سازی های نسبی انجام شده بر روی کد اما بعلت عدم استفاده صحیح از SSR با مشکل عدم نمایش محتوای صفحه در سورس و همچنین حجم صفحه اصلی این وب سایت بالا بوده و طبق اعلام سایت جی تی متریکس از PageSpeed اسکور پائینی برخوردار میباشد.

سایت بایا | baya.ir | شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور

اما در بحث سئو سایت نیز این وب سایت در نوشتن متا های ضروری و همچنین Schema ها قدری صرفه جویی نمودند که خود نیز باعث ضعف در رتبه بندی های گوگل در نتایج (SERP) میباشد. تصاویر غیر بهینه در این صفحه و همچنین استفاده از منابع لوکال هاست در لود برخی سورس ها در صفحه اصلی نیز از دلایل کاهش سرعت و پاسخ دهی پائین سایت بایا میباشد.

سایت بایا | baya.ir | شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور

امید داریم این پلتفرم موفق بتواند در رفع و بررسی مواردی که اصلاح آنها زمان کمی از آنها میگیرد هرچه سریعتر اقدام نموده تا baya.ir بتواند در رتبه بندی های گوگل هر چه سریعتر به موفقیت دست یابد.

تلفن تماس با بایا

0218748

02143992000

آدرس بایا
تهران, بلوار آفریقا، خیابان بابک بهرامی، پلاک 10

پست الکترونیک بایا
info@baya.ir

  واتساپ بایا
09357007722
09357007755
09357007799

اصناف و اشخاصی که تصمیم به انصراف از ثبت نام در بایا داشته و برای عودت وجه خود اقدام نموده اند لطفاً قدری صبوری نموده تا توسط سیستم حسابداری این امر انجام گردد. لازم به ذکر است مبلغ فقط به شماره حساب (کارت) شخصی که به بایا پرداخت انجام گردیده انجام خواهد شد و برای اشخاص حقوقی ارائه معرفی نامه ضروری میباشد.

طبق اخبار به دست آمده بایا به زودی سیستم مشارکت فروشنده و مصرف کننده را فعال خواهد نمود و کاربران میتوانند از طریق پنل کاربری خود در بایا و پیامک بایا از این موضوع مطلع شوند. لازم به ذکر است اصنافی که ثبت نام خود را کامل نکرده اند باید تا روز سه شنبه نسبت به تکمیل آن قدام فرمایند.

در دنیای امروز دو نوع فرایند کلی به نام مصرف کننده و تامین کننده وجود دارد که هر انسانی مدام در این دو فرایند در حال جابه‌جایی است ولی سوالی که در این روزهای کرونایی به شدت ذهن افراد را درگیر کرده است، این است که چگونه هر چه سریع تر، راحت تر و بدون صرف وقت برای گشتن در خیابان‌ها بتوانند به کالاها و خدمات دسترسی پیدا کنند یا اینکه کالاها یا خدمات خود را به دیگران ارائه دهند. پاسخ این سوال در دست سایت بایا است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بایا | سایت بایا | baya.ir | شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور

کارکرد بایا

  • بایا یک شبکه اینترنتی بسیار قوی و وسیعی است که به عنوان یک رابط میان مصرف کنندگان و تامین کنندگان کالا، خدمات و محصول ارتباط برقرار می کند.
  • بایا تلاش می کند که بهترین محصولات با کیفیت بسیار بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.
  • هم چنین بایا تلاش می کند که یک بازار کار عالی برای تامین کنندگان ایجاد کند تا آن ها نه تنها بتوانند کالاها و خدمات خود را به مردم ارائه دهند بلکه بتوانند کار خود را بیشتر از قبل گسترش دهند.

معنای کلمه بایا

بایا به معنای ضروری و واجب است و بر اساس کارکرد بایا که در مطلب قبلی به آن اشاره شده است، مشخص است که این اسم بهترین، نام انتخابی برای این سایت می تواند باشد چرا که تلاش دارد در اولین فرصت، وسایل ضروری و مورد نیاز مردم را در اختیار آن ها قرار دهد.

امکانات اینترنتی بایا

  • بایا در این حوزه اینترنتی از 3 نوع تجارت به نام های o2o، b2b و b2c استفاده کرده است که 020 موجب جذب مشتری بیشتر از فضای مجازی به فضای حضوری می شود، b2b موجب ارتباط بین چندین شرکت و ارائه محصولات بهتر می شود و b2c موجب فروش محصولات به صورت آنلاین و از بین بردن خرده فروشان رابط بین مصرف کننده و تامین کننده می شوند.
  • هم چنین فضایی در سایت بایا مهیا شده است که مصرف کنندگان بتوانند تمام محصولات را به صورت یک جا ملاحظه کنند و این گونه راحت تر بتوانند کالا خود را انتخاب کنند.

زمینه های کار و فعالیت بایا

همانطور که از گفته های مطالب بالا مشخص شده است، بایا به طور کلی در دو زمینه ارائه محصولات و خدمات فعالیت می کند که برای آشنایی بهتر با این دو زمنیه در ادامه مثال هایی آورده شده است.

  1. زمینه های ارائه کالا مانند کشاورزی و دامپروری، تجهیزات و لوازم الکترونیکی، ظروف یک بار مصرف و ….
  2. زمینه های ارائه خدمات مانند خدمات کشاورزی و دامپروری، خدمات الکترونیکی، خدمات بسته بندی و …..

برای آشنایی کامل با مثال های بیشتر در هر دو زمینه می توانید به سایت بایا با آدرس https://www.baya.ir/ مراجعه کنید.

نحوه ارسال کالا در بایا

بایا از روش های متدوالی برای ارسال کالا استفاده می کند، از جمله :

  • ایجاد یک شبکه بسیار وسیع از حمل و انتقال کالا به مشتریان در تمام شهرها.
  • هم چنین بایا در این زمنیه از تمامی شبکه های مربوطه مانند پست و … استفاده کرده است.
  • در صورتی که تامین کنندگان از راه کارهای بیشتری در این زمینه آگاهی داشتند، می توانند به بایا گزارش دهند و از آن استفاده کنند. 

بایا | سایت بایا | baya.ir | شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور

تسویه حساب با بایا

ممکن است در حین کار با بایا با مشکلی رو به رو شوید و بخواهید با بایا تسویه حساب کنید که در این زمنیه نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که بایا بر اساس قوانین موجود در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی 24 ساعت پس از رساندن کالا با تامین کننده مورد نظر تسویه حساب می کند.

سازمان های خیریه در بایا

  • اگر شما یک سازمان خیریه دارید، می توانید در بایا ثبت نام کنید و فعالیت خود را در سایت بایا داشته باشید چرا که بایا به تمامی سازمان های خیریه که مجوز لازمه را دارا می باشند، اجازه ثبت نام و فعالیت می دهد.

بایا | سایت بایا | baya.ir | شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات کشور

  • هم چنین اگر شما دوست داشته باشید به سازمان های خیریه کمک کنید می توانید این کار را از طریق بایا انجام دهید چرا که در قسمتی از سایت بایا نام اسامی این سازمان های معتبر وجود دارد و این خود شما هستید که می توانید سازمان مورد نظر و نوع و میزان کمک خود را انتخاب کنید.
  • هم چنین لازم به ذکر است که بایا این کار را کاملا رایگان و تنها بر اساس یک وظیفه اجتماعی انجام می دهد.

مشاغل خانگی در بایا

اگر شما دارای یک شغل خانگی می باشید، باید خوشحال باشید که امکان ثبت نام و فعالیت در بایا را دارید چرا که بایا از تمامی این مشاغل که دارای تاییدیه‌ی کار می باشند نه تنها حمایت می کند بلکه به آن ها اجازه ثبت نام و ارائه خدمات را می دهد.

پیروی از قوانین در بایا

اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که بایا از چه قوانینی پیروی می کند و یا چه قوانینی را سر لوحه کار خود قرار داده است باید گفت:

  • بایا به طور کامل از تمامی قوانین و مقررات کشوری پیروی می کند.
  • هم چنین بایا اصل پذیرش رقابت بین همه افراد تامین کننده را پذیرفته است و بر اساس آن فعالیت می کند.

خصوصیات کلی محصولات در بایا

هر محصولی اعم از کالا یا خدمات در بایا باید خصوصیات زیر را داشته باشند:

  • این چنین محصولی از نظر کمیت و کیفیت با مشخصات مورد قبول در بایا یکی است و تمامی مقررات موجود در کشور را نیز رعایت کرده است.
  • این چنین محصولی تقلبی یا غیر مجاز نبوده است و دارای مشکل یا نقضی نخواهد بود.

خصوصیات محصولات بدلی و اصیل در بایا

بایا تاکید دارد که محصولات اصیل، محصولاتی هستند که از نظر ظاهر، نحوه بسته بندی، کیفیت و … با کالاهای مجاز که توسط شرکت های وارد کننده قانونی به مردم ارائه می شوند، تطابق داشته باشند ولی بایا اشاره کرده است که محصولات بدلی، محصولاتی هستند که نقض هایی در کمیت و کیفیت دارند. به طور مثال این محصولات می توانند مشکلاتی در نحوه بسته بندی، شکل ظاهری و … داشته باشند.

نحوه ثبت کالا یا خدمات در بایا

برای ثبت کالا و خدمات خود در بایا لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

  1. باید از فهرست مربوطه در بایا نوع خدمات یا کالای خود را تعیین کنید.
  2. عکس ها، فیلم ها و هر گونه توضیح لازمه را در این بخش از سایت بایا وارد می کنید.
  3. پس از این که کارشناسان بایا، محصولات یا خدمات شما را تایید کردند، این کالاها یا خدمات به مردم ارائه می شوند.

زمان امکان فعالیت در بایا

پس از اینکه بر اساس خدمات مورد نظر خود در بخش کسب و کار بایا ثبت نام کردید، کارشناسان بایا تمام مدارک شما را بررسی خواهند کرد و اگر مورد تایید آن ها قرار بگیرد، با شما تماس خواهند گرفت و اجازه فعالیت را در بایا خواهند داد.

مدارک مورد نیاز شخص حقیقی

به عنوان یک شخص حقیقی برای ثبت نام در بایا به مدارک زیر نیازمند هستید:

یک قطعه عکس که برای خانم ها و آقایان دارای خصوصیات متفاوت است که در ادامه این خصوصیات ارائه می شود:

  • عکس برای خانم ها :
  1. رعایت حجاب کامل به ویژه برای خانم های بالای 9 سال
  2. عدم استفاده از عینک یا کلاه در عکس
  3. عدم استفاده از آرایش غلیظ در عکس
  4. در عکس باید چهره خانم ها از جلو کاملا مشخص باشد.
  • عکس برای آقایون :

در عکس باید چهره آقا از جلو کاملا مشخص باشد به گونه ایی که هر دو گوش مشخص باشد.

  • عکس ها به طور کلی برای زنان و مردان باید خصوصیات زیر را داشته باشند:
  1. عکس باید کاملا رنگی باشد.
  2. عکس باید کاملا با ظاهر فعلی فرد یکی باشد.
  3. عکس باید کاملا جدید باشد و بیشتر از 6 یا 8 ماه از تاریخ آن نگذشته باشد.
  4. اگر عکس با عینک گرفته می شود باید به گونه ایی باشد که نور در عینک شخص منعکس نشود.
  • کارت ملی
  • صفحه اول شناسنامه
  • مجوز کار در فعالیت مربوطه

مدارک مورد نیاز شخص حقوقی

به عنوان یک شخص حقوقی برای ثبت نام  در بایا به مدارک زیر نیازمند هستید:

  • عکس از مدیرعامل بر اساس تمام خصوصیاتی که در قسمت قبل به آن اشاره شد.
  • کارت ملی افرادی که حق امضا در آن سازمان یا شرکت را دارند.
  • مجوز کار در فعالیت مربوطه

امکان گسترش کار در بایا

اگر شما به عنوان یک شخص حقیقی نیازمند گسترش کار خود هستید، بایا در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهد کرد و ابزار و وسایل لازم را برای گسترش کار در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکان کار بدون مجوز در بایا

اشخاص یا سازمان هایی که مجوز کار ندارند، امکان کار در بایا را ندارد ولی پس از ثبت نام در بایا، بایا به شما کمک خواهد کرد تا با سازمان های دارای مجوز آشنا شوید و کار خودتان را با آن ها آشنا کنید.

زمان تماس تلفنی در بایا

  • زمانی که مشکلی پیش می آید و پیش از اینکه با بایا تماس تلفنی حاصل کنید یا ایمیل ارسال کنید، لازم است که به بخش پرسش های متداول در سایت بایا مراجعه کنید و اگر پاسخ مورد نظر خود را پیدا نکردید، می توانید از تماس تلفنی بایا استفاده کنید.
  • 021-8748 و 43992000-021 شماره تماس تلفنی بایا است.
  • 09357007722، 09357007755 و 09357007799 شماره واتس آپ بایا است.
  • info@baya.ir ایمیل بایا است.

اگر برای طراحی هر سایتی از طراحی سایت فروشگاهی گرفته تا خدماتی و آموزشی و … تصمیمی دارید، دریغ نکنید و اقدام کنید. دنیا دنیای تکنولوژی و اینترنت است و با اینکار بسیار میتوانید در کسب و کار آنلاین خود پیشرفت کنید. اگر بودجه شما کافی نیست میتوانید با طراحی سایت ارزان استارت کار آنلاین خود را بزنید.

همانطور که ملاحظه کردید بایا تلاش دارد که نیازهای افراد چه به صورت تامین کننده و چه به صورت مصرف کننده را در سریع ترین زمان مناسب با بهترین کیفیت در اختیار آن ها قرار دهد و در این زمینه از امکانات اینترنتی بیشتر از قبل استفاده کرده است. در این مقاله تلاش شده است که به تمامی سوالاتی که ممکن است برای افراد در رابطه با بایا پیش بیاید، پاسخ داده شود و امیدوار هستم که مطالب این سایت برای شما مفید واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا