معرفی و آنالیز سایت

سایت پارس نماد داده ها

سایت پارس نماد داده ها

به این مطلب امتیاز دهید

سایت پارس نماد داده ها، از سایت هایی میباشد که معتبرترین و بروزترین خبرها و اطلاعات درباره مناقصات و مزایدات سراسر کشور را در اختیار شرکت های مرتبط قرار میدهد. وب سایت پارس نماد بسیار میتواند برای شرکت هایی که در زمینه مناقصات و مزایدات کار میکنند بسیار منفعت داشته باشد. اولین شرط برنده شدن در یک مناقصه این است که بتوانید سریع تر از سایر رقبا از آن اطلاع پیدا کنید. شرکت هایی که درآمد آن ها از طریق مناقصات و مزایدات به دست می آید، اطلاع به موقع از جدیدترین خبرها بسیار میتواند برایشان درآمدزا باشد. طراحی سایت پارس نماد باعث شده است که چنین امکاناتی در اختیار اینگونه شرکت ها قرار بگیرد. عضو شدن در پارس نماد مزایای خوبی دارد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

سایت پارس نماد

مزایای عضو شدن در سایت پارس نماد

  • عضویت در سایت پارس نماد برای مدیران موفق و افراد آگاه بسیار میتواند مفید باشد و بیش از 90 درصد معامله های کلان در کشور به شکل مناقصه و مزایده انجام میشود. با عضویت در پارس نماد میتوانید از اطلاعات بروز آن بهره ببرید.
  • طراحی سایت پارس نماد سبب شده است که شرکت ها با اشتراک گرفتن از این سایت، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در هزینه های مالی و زمانی خود شوند، حتی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای تبلیغات هم ندارند.
  • همانطور که اشاره شد طراحی سایت پارس نماد باعث شده است که از تمام اطلاعات مناقضات و مزایدات و اخبارهای اقتصادی دیگر اطلاع ییدا کرد. شرکت هایی که عضو سایت پارس نماد بوده و اشتراک دارند حق انتخاب بیشتری دارند و همچنین درصد برنده شدن آن ها بیشتر است. مشترکین حتی میتوانند برخی از اسناد مناقصات . مزایدات را به صورت رایگان نیز دریافت کنند. از آن جایی که صدها مرکز دولتی و هزاران شرکت خصوصی از پارس نماد استقبال کرده و درحال عضو شدن در ان هستند، اشتراک داشتن در این وب سایت شانس بیشتری خواهد بخشید. مطمئنا عضویت در سایت پارس نماد رضایت کاربران را جلب خواهد کرد زیرا هدف از طراحی وب سایت پارس نماد مشتری مداری میباشد.
  • پارس نماد از 125 نفر افراد متخصص تشکیل شده است که اطلاعات را به صورت دقیق طبقه بندی میکنند تا برای اعضای سایت خود بر اساس فعالیت آن ها اخبار مد نظرشان را ارسال کند. روش های ارسال این اطلاعات متفاوت است این راه ها میتوانند شامل فاکس روزانه، ارسال ایمیل به روز و دریافت خدمات از طریق وب سایت باشد که به صورت لحظه ای و بروز ارسال میشود.
  • شرکت ها میتوانند به وسیله وب سایت پارس نماد خود را معرفی کنند زیرا کاربران زیادی از این وب سایت بازدید میکنند.  همچنین در صفحه اصلی پارس نماد 3 بنر بیشتر وجود ندارد و در دیگر صفحات آن تبلیغی قرار داده نمیشود.  موارد ذکر شده و محتواهای کاربردی موجود در سایت بسیار درسئو سایت تاثیر بسزایی داشته است و سبب میگردد رتبه بالایی در گوگل به دست آورده و در نتیجه به آسانی دیده میشود.
  • وب سایت پارس نما خدمات زیادی را ارائه میدهد درحالی که هزینه ای هم از کاربران خود دریافت نمیکند. این وب سایت در روز قیمت ارزها و انواع سکه و طلا را در اختیار اعضای خود قرار میدهد، تاریخ برگزاری تمام نمایشگاه های داخلی در سراسر ایران را اعلام میکند و همچنین تمام آگهی های خرید و فروش مناقصه و مزایده را به شرکت های معتبر اطلاع رسانی میکند.

سایت پارس نماد

وب سایت های زیادی هستند که اخبار مزایده و مناقصه در کشور را اطلاع رسانی میکنند ولی همیشه شرکت های آگاه و باهوش دنبال کامل ترین و معتبرترین وب سایت ها هستند که بتوانند در سریع ترین حالت اطلاعات را به دست آورده و بهترین انتخاب و اقدام را داشته باشند.

از جمله خدماتی که سایت پارس نماد ارائه میدهد

 

  • انجام تحقیقات رسانه ای و علمی در زمینه های مختلف

حوزه تحقیقاتی پارس نماد به وسیله اخبار و گزارش های به دست آمده در سایت های معتبر، صدا و سیما، روزنامه ها و وسائل ارتباط جمعی در داخل و خارج از کشور می باشد. این امکانات باعث میشود سایت پارس نماد هر نوع اطلاعات تخصصی را طبقه بندی کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

  • اطلاع رسانی مزایده ها و مناقصه های دسته بندی شده

پارس نماد اطلاعات دقیق و کامل از تمام مزایده ها و مناقصه های دسته بندی شده صنفی و تخصصی از دستگاه های دولتی و وابسته به دولت و عمومی و حتی بخش خصوصی سراسر کشور تهیه کرده و در سریع ترین زمان ممکن از طریق پیامک، ایمیل، سایت یا فکس به مشترکین ارسال میکنند.

  • تهیه و ارسال اسناد مناقصه ها و مزایده ها از کل ایران

مرکز فرآوردی اطلاعات پارس نماد داده ها در استان ها و شهرستان های کشور دارای نمایندگانی میباشند که اسناد مربوط به مزایده ها و مناقصه ها را همان روز از موسسات دولتی یا غیر دولتی دریافت و در عرض یک تا 48 ساعت در سریع ترین زمان ممکن به مشتریک ارسال میکنند و بالعکس اسناد تکمیل شده شرکت ها را به واحد های مختلف دولتی و خصوصی در کم ترین زمان میرسانند.

  • مدیریت سایت سازمان ها و شرکت ها

مرکز پارس نما میتواند مدیریت سایت شرکت های بزرگ را که در روز حجم زیادی از اطلاعات را در بردارند را به عهده گیرد از جمله به روزرسانی اطلاعات، مشاوره و…

  • مشاوره در زمینه خرید و فروش کارخانه ها و ماشین آلات

خرید و فروش کارخانه ها به یک قیمت گذاری دقیق و صحیح نیاز دارد. از آن جایی که مرکز پارس نما به شرکت ها و کارخانه های فعال و همچنین قیمت های روز داخلی و جهانی دسترسی دارد، میتواند در این زمینه به متقاضیان کمک کند.

  • قیمت روز کالاهای اساسی هر صنف

قیمت کالاهای تخصصی مربوط به هر صنف به وسیله منابع قابل اعتماد داخلی و خارجی به سرعت تهیه شده و در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

برای ثبت نام در وب سایت پارس نما داده ها باید ابتدا وارد وب سایت آن شده و بر روی ثبت نام کلیک میکنید.

سایت پارس نماد

فیلدهای خالی را پر کنید و ثبت را بزنید.

سایت پارس نماد

همان روز یا روز بعد با یک پیامک دریافت خواهید کرد به اضافه اینکه از طرف تیم مجرب پارس نماد داده ها با شما تماس خواهند گرفت.

جمع‌بندی

وب سایت پارس نما داده ها فضای مناسبی برای به دست آوردن خبرها و اطلاعات جدید در رابطه با مناقصه ها و مزایده ها بوده و همچنین بروزترین اطلاعات را دسترس قرار میدهند. اگر شرکتی دارید که در این زمینه مشغول به کار هستید میتوانید از پارس نما بهره ببرید و قدمی برای موفقیت خود بردارید.

با راه اندازی اینگونه سایت‌ها میتوانید خدمات مفیدی را به شرکت‌های موجود ارائه نمایید. البته بستگی به هدف و حرفه شما نیز دارد که چه سایتی را انتخاب نمایید نمایید بعنوان مثال برخی افراد با طراحی سایت فروشگاهی، به کسب درآمد می‌پردازند. با توجه به بودجه ای که دارید میتوانید حتی طراحی سایت ارزان را نیز انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا