معرفی و آنالیز سایت

سایت کوئیز24|سامانه آنلاین آزمون یار

سایت کوئیز24|سامانه آنلاین آزمون یار

3/5 - (1 امتیاز)

سامانه آنلاین کوئیز24 یکی از بزرگترین سامانه های ارائه دهنده خدمات آزمون و تست های آنلاین بوده و مخصوص دانش آموزان، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس سامانه آنلاین آزمون یار میباشد. طراحی سایت آزمون یار کوئیز24 در زمینه ساخت و برگزاری آزمون آنلاین به همراه بانک سوالات تستی،تشریحی و درسنامه خدمات برتری را ارائه میدهد. محتوای دقیق و منظم کوئیز24، در سئو سایت آن نیز تاثیر بسزایی داشته و خواهد داشت.  از جمله خدماتی که با طراحی سایت کوئیز24 ارائه داده میشود به شرح زیر هستند.

سایت کوییز 24

  1. آنچه در این مطلب خواهید خواند:

    پنل برگزاری آزمون آنلاین

پنل برگزاری آزمون آنلاین از خدمات جدیدی است که با طراحی سایت آنلاین کوئیز24 ارائه داده شده است. این پنل مناسب افرادی است که قصد دارند آزمون آنالین برگزار کنند و داوطلبین و دانش آموزان خود را مورد ارزیابی قرار دهند. پنل برگزاری آزمون آنلاین کوئیز24 به صورت اختصاصی برای دبیران، مشاوران، مدارس و آموزشگاه ها در سامانه آنلاین آزمون یار کوئیز24 ارائه میشود. آزمون آنلاین روی سایت Quiz24.ir و ساب دامنه اختصاصی و یا سایت شخصی شما میتواند برگزار شود و همچنین امکان برگزاری این آزمون های آنلاین برای دبیران و مشاورانی که نرم افزار آزمون یار کوئیز24 را دارند، فراهم شده است.

دبیران، مشاوران، مدارس و آموزشگاه ها برای ساخت آزمون آنلاین کوئیز24 علاوه بر اینکه میتوانند از سوالات شخصی خود استفاده کنند، میتوانند از بانک سوالات نیز استفاده کنند. جالب است بدانید کوئیز24 این امکان را به کاربران اختصاصی این قسمت داده است که به جهت آشنایی بیشتر با پنل برگزاری آزمون آنلاین، میتوانند یک هفته به صورت رایگان از خدمات آن استفاده کنند.

سایت کوییز 24

ویژگی های پنل برگزاری آزمون آنلاین در سامانه کوئیز24

برگزاری در زمان مشخص و یا به صورت شناور

در این قسمت افراد میتوانند برای دانش آموزان ساعت مشخصی را برای شرکت در آزمون تعیین کند که دانش آموز فقط در این زمان میتواند در آزمون شرکت کند و خارج از آن نمیتواند در آن شرکت کند. علاوه بر این در قسمت میتوان برای آزمون آنلاین بازه زمانی تعریف کرد؛ مثلا دانش آموز دو روز فرصت دارد که در آزمون شرکت کند.

  • امکان درآمد زایی

پنل برگزاری آزمون انلاین کوئیز24 این امکان را میدهد که کاربران این قسمت بتوانند آزمون های رایگان و یا با پرداخت هزینه در پنل خود ارائه دهند. دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون های هزینه دار، مبلغی مشخصی را پرداخت کنند. از این طریق امکان درآمدزایی به وجود می آید و تمام هزینه های پرداخت شده به حساب شخصی کاربر مربوطه واریز میگردد.

  • نازل ترین قیمت

یکی از ویژگی هایی که سامانه کوئیز24 را از دیگر سامانه ها متمایز میکند این است که در عین حال که خدماتی با کیفیت بالا ارائه میدهند ولی هزینه این خدمات پایین میباشد.

  • استفاده از بانک سوالات و یا سوالات شخصی

همانطور که اشاره شد کاربران این قسمت میتوانند هم از بانک سوالاتی که در سایت کوئیز24 وجود دارد استفاده کنند و هم میتوانند خودشان سوالاتی را آماده کنند. سوالات شخصی میتوانند در دو فرمت PDF و عکس بارگذاری شوند.

  • امکان فروش آزمون به صورت تکی و یا پکیج

این قابلیت در سامانه آزمون آنلاین کوئیز24 وجود دارد که دانش آموزان میتوانند آزمون ها را به صورت تکی یا پکیج خریداری کنند. اگر به صورت پکبج خریداری کنند در تمامی آزمون های پکیج ثبت نام خواهد شد.

سایت کوییز 24

  • فیلم حل سوالات آزمون

برای یادگیری بیشتر دانش آموزان، تهیه کنندگان آزمون میتوانند فیلمی از حل سوالات آزمون تهیه کنند و در پنل دانش آموزان قرار دهند. بعد از اینکه در زمان مشخص شده آزمون برگزار شد، فیلم حل سوالات توسط تهیه کننده آزمون در پنل دانش آموزان قابل مشاهده خواهد بود.

  1. راه اندازی سایت برگزاری آزمون آنلاین

سامانه آنلاین کوئیز24 با دریافت هزینه میتواند خدمات آنلاین از جمله آزمون آنلاین، کلاس مجازی و تکلیف آنلاین را بر روی سایت شما ایجاد کند. طراحی وب سایت یکی دیگر از خدمات سامانه کوئیز24 میباشد که سایت خودتان را برایتان طراحی میکند که میتوانید در ان آزمون ها، تکالیف و کلاس های آنلاین خود را برای دانش آموزان داشته باشید. طراحی این سایت ها به صورت اختصاصی نیز صورت میگیرد و طراحی سایت ارزان انجام نمیگیرد.

  1. آزمون های آنلاین درسی

آزمون های آنلاین درسی یکی دیگر ار خدمات سامانه کوئیز24 میباشد که به هدف آماده کردن دانش آموزان برای شرکت کردن در امتحانات مدرسه و آمادگی برای کنکور سراسری برگزار میگردد. این آزمون ها میتوانند در هر ساعت از شبانه روز برگزار شوند. برای تمام دروس و فصول کتاب های پایه های ششم دبستان تا دوازدهم، آزمون هایی با 20 سوال طراحی شده و در هر فصل یک آزمون رایگان قرار داده است. در صورت احتیاج میتوان در سایر آزمون ها با پرداخت فقط 200 تومان بابت هر آزمون، در سایر آن ها نیز شرکت کرد.

سایت کوییز 24

ویژگی های آزمون آنلاین درسی در سامانه کوئیز24

  • امکان برگزاری در هر ساعت از شبانه روز

همانطور که اشاره شد این آزمون ها برای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات مدرسه یا کنکور آماده شده است که هر کدام از این آزمون ها 20 سوال دارد. دانش آموزان میتوانند آزمون های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در هر زمانی که میخواهند در آن ها شرکت کنند.

  • مشاهده کارنامه پس از برگزاری آزمون

جالب است بدانید کارنامه این آزمون ها پس از تمام شدن آزمون به دانش آموز نمایش داده میشود. بعد از تمام شدن آزمون، پاسخنامه تشریحی و کارنامه آزمون در پنل قرار خواهد گرفت.

  • امکان شرکت در یک آزمون هر فصل به صورت رایگان

برای هر فصل از کتاب درسی 4 آزمون در نظر گرفته شده است که شرکت در یکی از این 4 آزمون رایگان میباشد. برای سایر آزمون ها 2000 تومان در نظر گرفته شده است.

  1. آزمون های آنلاین سراسر کشوری

آزمون های آنلاین سراسر کشوری در سامانه کوئیز24 به هدف آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات مدرسه و آمادگی برای کنکور سراسری برگزار میشود. این آزمون ها به صورت یک هفته درمیان از 24 مهرماه طبق برنامه ای که از پیش مشخص شده است در سایت موجود است و از دروس عمومی و تخصصی هر پایه برگزار می گردد. دانش آموزان پایه های ششم دبستان، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم در هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی امکان حضور در این آزمون ها را دارند. ششم دبستان تا یازدهم در طی سال تحصیلی 1400-1399 در 16 آزمون شرکت می کنند اما دوازدهم هر کدام از رشته ها در 19 آزمون شرکت می کنند.

سایت کوییز 24

در این آزمون های آنلاین درس های سال های گذشته به هدف یاداوری و یادگیری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. برنامه آزمون آماده شده منطبق با برنامه پیشروی دروس در مدرسه و طبق برنامه استاندارد آموزش و پرورش می باشد. دانش آموزان برای شرکت در این آزمون ها از روز پنجشنبه 8:00 صبح تا جمعه ساعت 21:00 می توانند در آزمون شرکت کنند و جمعه ساعت 22:00 کارنامه کشوری و پاسخنامه تشریحی بر روی سایت قرار می گیرد. سوالات آزمون ها توسط بهترین اساتید تهران با الگوی سوالات استاندارد آموزش و پرورش و کنکور سراسری طرح می شود.

سایت کوییز 24طراحی وب سایت با نازلترین قیمت در وب مهر

ویژگی های آزمون های آنلاین سراسر کشوری در سامانه کوئیز24

  • جامعه آماری بالای شرکت کنندگان

با توجه به اینکه دانش آموزان مختلف از سراسر کشور در این آزمون ها در سامانه کوئیز24 شرکت میکنند، آزمون های هماهنگ کشوری معیار خوبی برای سنجش دانش آموزان می باشد.

  • امکان برگزاری به صورت شناور

این امکان به دانش آموزان داده می شود که در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون ها شرکت کنند و جمعه ساعت 22:00 کارنامه خود را از سایت دریافت نمایند.

  • پاسخنامه تشریحی و کلیدی

دانش آموزان بعد از اینکه در آزمون شرکت کردند میتوانند همان موقع که کارنامه خود را دریافت کردند به پاسخنامه کلیدی و تشریحی نیز دسترسی داشته باشند.

  • کارنامه کشوری

کارنامه آزمون های هماهنگ کشوری شامل تراز، رتبه در بین شرکت کنندگان، درصد تمامی دروس و وضعیت پاسخگویی به سوالات است. با توجه به اینکه آمار شرکنندگان بالا میباشد میتوان سنجش درستی از رتبه و جایگاه دانش آموزان را در میان هم پایه های خود مشخص کرد.

  • برگزاری منظم

با توجه به اینکه این آزمون های انلاین در سامانه کوئیز24 طبق برنامه ریزی جلو میرود، به دانش آموزان کمک میکند که طبق برنامه آزمون ها درس بخوانند. این نظمی که در برنامه ها وجود دارد بسیار به دانش آموزان کنکوری کمک میکند که تمامی مباحث را مطالعه کرده و در آزمون های آنلاین بطور منظم به صورت یک هفته در میان ارزیابی شوند.

  • هماهنگ با بودجه بندی آموزش و پرورش

سامانه کوئیز24 این امکان را فراهم کرده است که آزمون ها طبق بودجه بندی آموزش و پرورش پیشروی کنند. دانش آموزان باید تمام مباحث مربوط به هر آزمون را مطالعه کنند. در برنامه آزمون ها تمام دروس مربوطه قرار داده شده است تا دانش آموزان، تست زنی برای تمامی دروس را در برنامه مطالعاتی هفتگی خود قرار دهند.

  1. بانک سوال و آزمون ساز

سامانه آنلاین 24 این امکان را به دانش آموزان، دبیران، مشاوران و مدارس می دهد که آزمون های تستی و تشریحی از دروس مختلف را با استفاده از بانک سوالات تهیه کنند. همچنین بانک سوالات سامانه آنلاین آزمون یار کوئیز24 دارای هزاران درسنامه است که منبع خوبی برای مطالعه کردن دانش آموزان به حساب می آیند. با استفاده از قابلیت آزمون ساز سامانه کوئیز24 میتوان آزمون های ساخته شده از بانک سوالات را به صورت آنلاین برگزار کرد. همچنین این قابلیت را دارد که بتوان آزمون های تستی و تشریحی ساخته شده از بانک سوالات را پرینت گرفت و آن ها را به صورت چاپ شده برگزار کرد.

توجه داشته باشید که که بانک سوالات روزانه در حال بروزرسانی میباشد و میتوان روزانه سوالات جدید را از پنل مربوطه مشاهده کرد. سوالات تستی و تشریحی به تفکیک درس، فصل و زیر فصل طبقه بندی شده اند و درجه سختی سوالات در کنار هر سوال نشان داده شده است که سوالات با اطلاعات بیشتر انتخاب شوند. به منظور آشنایی بیشتر با این قسمت از سامانه کوئیز24 یک هفته کاملا رایگان، کاربران مربوطه می توانند از این خدمات استفاده کنند.

سایت کوییز 24

ویژگی های بانک سوالات در سامانه آنلاین کوئیز24

  • سوالات تستی، تشریحی و درسنامه

بانک سوالات دارای هزاران سوال تستی، تشریحی و درسنامه است که به صورت درس، فصل و مبحث طبقه بندی شده است.

  • بروزرسانی سوالان به صورت روزانه

روزانه بانک سوالات بروزرسانی میشود و سوالات و درسنامه های جدید روزانه به آن اضافه میشود.

  • درجه سختی سوالات

سوالات تستی و تشریحی که در بانک سوالات سامانه کوئیز24 موجود است بر طبق میزان سخت بودن به 4 سطح آسان، متوسط، دشوار و المپیادی تقسیم بندی شده اند.

  • منبع سوالات

تمام سوالات موجود در بانک سوالات که از موسسات مختلف و سوالات تالیفی جمع آوری شده اند، دارای منبع بوده و منبع آن ها ذکر شده است.

  1. چاپ آزمون با سربرگ و لوگوی اختصاصی

همیشه دبیران، مشاوران، مدارس و آموزشگاه های درسی به دنبال راهی هستند که بتوانند آزمون های تستی و تشریحی یا حتی جزوه دانش آموزان را همراه لوگو اختصاصی و نام خود در اختیار دانش آموزان قرار دهند. سامانه آزمون آنلاین آزمون یار کوئیز24 این امکان را برای آن ها فراهم کرده است که بتوانند آزمون های تستی و تشریحی یا حتی جزوه دانش آموزان را با استفاده از بانک سوالات همراه لوگو اختصاصی خود در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

برای اینکه این قابلیت در دسترس همه قرار بگیرد، سامانه کوئیز24 این امکان را فراهم کرده است که بدون خرید بسته سوالات، کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. به این صورت که در ابتدا وارد پنل شده و سپس سوالات مورد نظر را انتخاب میکنید. سپس اطلاعات مورد نیاز را در سربرگ وارد کرده و لوگوی اختصاصی خود را وارد می کنید و بابت همان تعداد سوالی که انتخاب کردید، هزینه پرداخت می کنید. استفاده از این خدمات برای آشنایی بیشتر کاربران، یک هفته کاملا رایگان میباشد.

ویژگی های چاپ آزمون با سربرگ و لوگوی اختصاصی در سامانه کوئیز24

  • تعداد لوگو نامحدود

هیچ محدودیتی در تعداد لوگوهای آپدیت شده و نیز اطلاعات مدارس در سربرگ اختصاصی وجود ندارد و هر تعدادی که میخواهید میتوانید لوگو در سربرگ آزمون و جزوه های چاپی خود آپلود کنید.

  • جزئیات قابل چاپ در سربرگ

جزئیاتی که میتوانید غیر از لوگوی اختصاصی در سربرگ اختصاصی قرار دهید شامل نام مدرسه، عنوان آزمون، تاریخ برگزاری آزمون، مدت زمان آزمون، نام دبیر، نام کلاس، پایه تحصیلی و محلی برای وارد کردن نام و نام خانوادگی دانش آموز میباشد.

سایت کوییز 24

  • چاپ سوالات، پاسخنامه تشریحی و تستی

این قابلیت در بخش از سامانه کوئیز24 وجود دارد که بتوانید بعد از ساخت آزمون چاپی، سوالات آزمون، پاسخنامه تشریحی و تستی را به صورت جداگانه پرینت بگیرید. همچنین میتوانید فایل PDF آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

سایت کوییز 24

  1. تکلیف آنلاین

دبیران، مشاوران و مدیران مدارس می توانند با استفاده از پنل تکلیف سامانه آنلاین آزمون یار کوئیز24 تکالیف دانش آموزان را بصورت آنلاین دریافت کنند. دبیران، مشاوران و مدیران مدارس میتوانند با استفاده از بانک سوالات آزمون یار کوئیز24 و یا سوالات شخصی خود تکلیف آنلاین برای دانش آموزان آماده کنند. برای این تکالیف حتی میتوانند زمانی برای مراجعه دانش آموزان مشخص کنند که در زمان مشخص شده به حساب کاربری خود رفته و به تکالیف پاسخ دهند یا در زمان مشخص شده فایل پاسخ خود را آپلود کنند. به محض اینکه دانش آموز فایل پاسخ خود را آپلود کند در پنل دبیر و مدرسه قابل مشاهده خواهد بود.

دانش آموزان برای پاسخگویی به تکلیف علاوه بر اینکه میتوانند پاسخ مورد نظر خود را تایپ کنند، میتوانند فایل word و pdf و اکسل و عکس و فایل ویدیویی و … را نیز بارگذاری کنند.

سایت کوییز 24

ویژگی های منحصر به فرد پنل تکلیف در کوئیز24

  • ساخت تکلیف با استفاده از سوالات شخصی و بانک سوالات

دبیران میتوانند برای تهیه تکالیف آنلاین، هم از سوالات شخصی و هم از بانک سوالات استفاده کنند.

  • نمره دهی به تکالیف بصورت کمی(عددی) و کیفی(توصیفی)

دبیران میتوانند به صورت کمی(عددی) و کیفی(توصیفی) به تکالیف دانش آموزان نمره دهند.

سایت کوییز 24

  • امکان بارگذاری فایل با تمامی فرمت ها

برای نوشتن تکلیف هم میتوان تایپ کرد و هم میتوان با تمامی فرمت های ذکر شده فایل را فرستاد.

  • امکان تعیین تکلیف پس از هر جلسه کلاس آنلاین

دبیران میتوانند برای هر جلسه آنلاین تکلیف تعیین کنند و تا قبل از جلسه بعدی تکالیف جلسه قبل را بررسی کنند.

سایت کوییز 24

  1. کلاس آنلاین با استفاده از BigBlueButton در کوئیز24

با استفاده از خدمات سامانه آنلاین کوئیز24 می توانید در هر نقطه از جهان کلاس آنلاین، سمینار آموزشی آنلاین و یا وبینار آنلاین برگزار کنید. دبیران و مدیران به راحتی میتوانند از این خدمات برای برگزاری کلاس های مشاوره ای آنلاین، کلاس های خصوصی و… استفاده کنند. کوئیز24 این امکان را داده است که بتوانید روی سایت شخصی خود کلاس های آنلاین خود را داشته باشید.

سایت کوییز 24

امکانات پنل برگزاری کلاس های آنلاین در کوئیز24

  • اشتراک دسکتاپ

میتوان فایل های مختلف را از طریق دسکتاپ به اشتراک گذاشت.

  • اشتراگ گذاری فایل

مدرس در کلاس های آنلاین میتواند فایل پاورپوینت، PDF و … را با دانش آموزان به اشتراگ گذاشته و به وسیله آن ها توضیحات خود را ارائه دهد.

سایت کوییز 24

  • وایت برد

مدرس بعد از ورود به پنل کلاس آنلاین میتواند از قابلیت وایت برد استفاده کرده و با قلم نوری روی آن بنویسد.

سایت کوییز 24

  • پرسش سوالات چندگزینه ای

مدرس میتواند در حین آموزش، سوالات چند گزینه ای مطرح نماید ودانش آموزان همان لحظه پاسخ دهند.

  • ارتباط تصویری و ارتباط شنیداری

دانش آموزان متیوانند در کلاس، مدرس را مشاهده کنند یا حتی خودشان تصویری به سوالات پاسخ دهند. همچنین میتوانند به صورت صوتی سوالات خود را بپرسند یا به سوالات پاسخ دهند.

برای ثبت نام در سامانه انلاین کوئیز24 ابتدا باید به سایت Quiz24.ir رفته و با صفحه زیر روبرو میشوید. همانطور که مشاهده میکنید ثبت نام به عنوان دانش آموز، استاد یا مدرسه وجود دارد. که با انتخاب هر کدام از آن ها پنل مربوط به آن برای شما ظاهر خواهد شد. بعد از وارد کردم تمام اطلاعات خواسته که شماره گوشی همراه نیز جز آن است، گزینه ثبت نام را بزنید.

سایت کوییز 24

سپس کدی 4 رقمی به شماره موبایلی که در مرحله قبل وارد کردید، ارسال میشود. کد را وارد میکنید.

سایت کوییز 24

سپس وارد پنل کاربری خود خواهید شد.

سامانه آنلاین کوئیز24 دارای نرم افزار نیز میباشد که میتوانید آن را خریداری کرده و بعد از نصب آن به راحتی بتوانید از خدمات کوئیز24 بهره ببرید. اگر قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین خود از طریق طراحی سایت در هر حرفه‌ای مانند طراحی سایت فروشگاهی و .. . را دارید میتوانید از طریق شرکت‌های معتبر طراحی سایت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا