آموزش هاست و سرور

چگونه هشتگ را کپی کنیم؟

چگونه هشتگ را کپی کنیم؟

به این مطلب امتیاز دهید

هشتگ را میتوان نوعی ابزار در اینستاگرام دانست که کاربر میتواند به وسیله آن به محتواهای موضوع مورد نظر خود دست پیدا کند. بعد از هر طراحی سایت، رعایت اصول سئو سایت سبب میگردد سایت توسط موتورهای جستجوی گوگل در صفحه اول گوگل نمایش داده شوند. میتوان گفت هشتگ مانند موتورهای جستجوی گوگل عمل میکند اما ضعیف تر است. از این ابزار حتی میتوان برای پست های شخصی نیز استفاده کرد مخصوصا برای پست هایی که مربوط به یک پیج کاری میباشد. زیرا با قرار دادن هشتگ مرتبط با موضوع محتوا، آن پست بیشتر دیده خواهد شد و کاربر بیشتری جذب آن میشوند.

طراحی سایت در هر حرفه مانند طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری و … میتواند توسط اینستاگرام و هشتگ‌های آن بیشتر شناخته شود. در حین طراحی سایت میتوانید با ایجاد آیکون‌های شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینک مربوط به پیجتان را در اختیار کاربران قرار دهید.

بعضی مواقع تعداد هشتگ هایی که باید زیر یک پست قرار داده شوند، زیاد هستند و نوشتن آن ها زمان بر میباشد. پس باید به دنبال راهی بود که هم کار را راحت تر کند و هم وقت کمتری بگیرد. جالب است بدانید میتوان هشتگ ها را کپی کرد. پس میتوان این موضوع را به عنوان راه حلی تلقی کرد.

چگونه هشتگ را کپی کنیم؟

اما چگونه هشتگ ها را کپی کنیم؟

برای کپی کردن هشتگ های مورد نیاز پست خود دو راه وجود دارد. اگر پستی را هنگام چک کردن اینستاگرام، مشاهده کردید و هشتگ هایی که زیر آن قرار گرفته بود مرتبط با محتوای شما نیز بود و خواستید از آن ها استفاده کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. روی سه نقطه گوشه بالای پست ضربه زده و روی “copy link” بزنید.
  2. مرورگر وب خود را باز کنید و در نوار بالای صفحه قسمت جستجو آن را جایگذاری (paste) کنید.
  3. زمانیکه آن را جستجو میکنیم اولین صفحه ای که برای ما باز میشود صفحه ورود (login) ایسنتاگرام میباشد. اگر هم از طریق گوگل قبلا ایستاگرام خود را چک کردید، به جای صفحه ورود، مستقیم وارد اینستاگرام خواهید شد.
  4. زمانی که وارد شدید، صفحه ای که لینک آن را در قسمت جستجو جایگذاری کرده بودید را خواهید دید.
  5. همانطور که متنی را در مرورگر وب از طریق موبایل کپی میکنید، در همین قسمت نیز به همان صورت هشتگ های زیر پست را کپی کنید. اگر هم با رایانه شخصی هستید به وسیله موس، هشتگ ها را انتخاب و کپی کنید.
  6. مجددا وارد برنامه اینستاگرام شده و محتوایی که قرار است در اینستاگرام قرار دهید را انتخاب کنید و بعد از انجام دادن مراحل قرار دادن محتوای خود، اگر توجه کرده باشید مرحله آخر آن قسمتی به نام “write a caption ” دارد. در این جا باید هشتگ هایی که کپی کردید را جایگذاری کنید.
  7. در آخر، محتوای خود را پست کنید.
  8. میبینید که هشتگ ها زیر پست شما قرار گرفته اند.

چگونه هشتگ را کپی کنیم؟

علاوه بر این روش، راه دیگری نیز وجود دارد که آن هم استفاده از اپلیکیشن هایی است که میتوان از طریق آن ها هشتگ های مورد نیاز خود را پیدا کرده و کپی کنید و برای پست خود استفاده کنید. یکی از این اپلیکیشن ها “Hashtags for Instagram” است که بدون هیچ زحمتی میتوان هشتگ های مرتبط با موضوع محتوای خود را پیدا کنید. برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد فروشگاه Google play شده و برنامه “Hashtags for Instagram” را دانلود کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید.
  2. سپس برنامه را روی گوشی خود اجرا کنید. با اولین صفحه ای که روبرو میشوید، مجموعه ای از دسته بندی های مختلف مثل popular، nature و غیره میباشد. از آن جا که همه آن ها به زبان انگلیسی است و شما به هشتگ فارسی نیاز دارید روی علامت + در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  3. گزینه هایی ظاهر میشوند. شما باید آیکن ذره بین که همان “Search Tag Online” است را انتخاب کنید.
  4. اکنون در فسمت نوار جستجوی بالای صفحه کلمه کلیدی مرتبط با محتوای خود را تایپ کنید. سپس روی فلش جستجو زده و نتایج را که شامل تمام هشتگ های مرتبط است را خواهید دید.
  5. سپس روی هشتگ های مورد نظر خود ضربه زده تا انتخاب شوند و بتوانید آن ها را کپی کنید.
  6. روی فلش سر بالای پایین صفحه بزنید و برای کپی هشتگ ها، “Copy Tags” را انتخاب کنید.
  7. وارد برنامه اینستاگرام شده و در مرحله ی آخر قرار دادن محتوای خود به عنوان پست جدید، قسمت “write a caption ” hashtagهای کپی شده را در این جا جایگذاری کنید.

مشاهده کردید که چقدر راحت میتوانید هشتگ های مورد نیاز را در زیر پست خود کپی کنید. مطلب دیگری که مطرح شد درباره داشتن پیج اینستاگرام بعد از اتمام طراحی سایت بود که اینکار بسیار میتواند در توسعه کسب و کارتان کمک کند. بعد از راه اندازی سایت میتوانید از شرکت طراحی وب سایت خود، این موضوع را مطرح کنید. طراحی سایت ارزان را درصورت کمبود بودجه میتوانید انجام داده و سایت خود را ایجاد کنید.  امیدوارم که مطالب این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا