بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی وب سایت شرکت ساختمانی، یکی از بهترین و به صرفه ترین راه هایی است که میتوان به وسیله آن در زمینه ی بساز و بفروش فعالیت کرد. طراحی وب سایت ساختمانی به افرادی که در این زمینه فعالیت دارند یا کسانی که پروژه های ساختمانی را طراحی میکنند، میتواند در توسعه دادن کار آن ها بسیار کمک کند. وب سایت ساختمانی میتواند مکانی برای افرادی باشد که کار طراحی پروژه های ساختمانی و معماری را انجام میدهند. آن ها میتوانند با قرار دادن تصاویر متفاوت از پروژه های خود، کاربران را دعوت به مشارکت کنند. از بخش های مهم یک وب سایت ساختمانی میتوان به بخش نمونه کارها و پروژه های پیشین اشاره کرد.

برای اینکه بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید که بتوانند به سایت شما اعتماد کنند یا حتی با شما در پروژه ای شریک شوند، باید یکسری اطلاعات لازم و کافی را در صفحه "درباره ما" درباره خودتان یا شرکت خود بنویسید. کاربرانی که وارد وب سایت ساختمانی شما میشوند، زمانی که پروژه های قبلی و تجارب شما را ببینند و در صفحه "درباره ما" راجع به شما بخوانند، میتوانند بیشتر به شما اعتماد کنند. معمولا همیشه کاربران مشتاق هستند که ببینند شرکت شما در چه پروژه هایی موفق بوده است.

طراحی سایت ساختمان

علاوه بر این بخش، صفحه دیگری که میتواند مهم باشد و اعتماد کاربران را جلب کند صفحه "تماس با ما" میباشد. در این صفحه شما با قرار دادن شماره ها تماس ها، آدرس ایمیل، آدرس دقیق شرکت و ... میتوانید ارتباطی را بین خود و کاربر برقرار کنید. یا حتی آن فرد به صورت حضوری به شرکت شما بیاید. صفحه "تماس با ما" میتواند راه دیگری برای جلب اعتماد کاربران باشد.

راه حل دیگری که وب سایت ساختمانی شما را به موفقیت نزدیک تر میکند، دنبال کردن سیاست های مختلف میباشد. به عنوان مثال شما میتوانید شرکت های ساختمانی و شرکت های تاسیساتی که ترجیحا شناخته شده باشند را در سایت ساختمانی خود معرفی کنید و حتی میتوانید یک پنل کاربری به آن ها بدهید. آن ها با معرفی وب سایت شما میتوانند آمار بازدیدکنندگان وب سایت ساختمانی شما را افزایش دهند.

همانطور که میدانید امروزه هرکدام از ما هرکاری که داریم یا هر سوالی که برای ما پیش می آید اولین کاری که انجام میدهیم این است که سراغ اینترنت میرویم. برای رونق وب سایت ساختمانی باید تلاش کرد. اگر تا قبل از طراحی سایت ساختمانی این کارها را انجام میدادید، سعی کنید از این به بعد همان کارها را به صورت آنلاین انجام دهید. از قیمت ابزار ساختمانی گرفته تا پروژه های در حال ساخت. همه را میتوانید در وب سایت خود قرار دهید تا کم کم سایت شما شناخته شود.

طراحی سایت ساختمان

از جمله امکاناتی که میتوان در طراحی وب سایت ساختمانی به کار برد شامل:

  • دارا بودن صفحه ای برای فعالیت ها و خدمات
  • دارا بودن صفحه ای برای پیش فروش کردن پروژه ها
  • دارای صفحه ای برای پرداخت آنلاین البته بعد از اینکه اعتماد مشتریان را به دست آوردید.
  • دارا بودن قابلیتی که کاربران بتوانند درباره پروژه ها نظر خود را بیان کنند و شما بتوانید این نظرات را مدیریت کنید.

یکی از کاربردهایی که طراحی وب سایت ساختمانی دارد این است که میتوانید علاوه بر قرار دادن نمونه پروژه های خود، قیمت های صنایع و تجهیزات ساختمانی و یکسری اطلاعات درباره آن ها را در سایت ساختمانی خود قرار دهید. وب سایت شما میتواند فضایی برای کسانی باشد که دائم برای به دست آوردن این چنین اطلاعاتی در اینترنت و سایت های مختلف جستجو میکنند. شما میتوانید از طریق پیش فروش کردن پروژه های خود و فروش تجهیزات ساختمانی موجود در وب سایت ساختمانی خود، درآمد کسب کنید و رضایت مشتریان را به دست آورید.

طراحی سایت ساختمان

نکاتی که در طراحی یک سایت ساختمانی مهم است:

  • استفاده از تصاویر با کیفیت
  • استفاده از الگوهای خاص گرافیکی
  • به کار بردن خلاقیت
  • واکنش گرا بودن سایت

تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی، اجرا کننده های پروژه های ساختمانی و فروشندگان تجهیزات ساختمانی جز گروه هایی هستند که بیشتر میتوانند از طراحی وب سایت ساختمانی بهره ببرند. شرکت هایی که مجری پروژه های ساختمانی هستند با استفاده از طراحی وب سایت ساختمانی علاوه بر اینکه میتوانند درباره تخصص و تجربیات خود توضیحاتی بدهند، همچنین میتوانند تجهیزات و ماشین آلات خود را در سایت خود نمایش دهند. آن ها به وسیله طراحی وب سایت ساختمانی اعتبار خود را افزایش داده و برند خود را در فضای آنلاین به کاربران زیادی معرفی میکنند.

از جمله مواردی که میتوان در طراحی یک وب سایت ساختمانی استفاده کرد و همچنین در میزان هزینه طراحی آن تاثیر گذار است شامل موارد زیر است که تعدادی از آن ها نام برده شده است:

  • اخبار

میتوانید خبرهایی در زمینه صنعت ساختمان، اتفاقات جدید، نمایشگاه های ساختمانی و ... را در این قسمت قرار دهید که میتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

  • طراحی صفحه معرفی خدمات

رزومه ای از شرکت شما را ارائه داده و تمام خدمات شما در این قسمت معرفی میشود.

طراحی سایت ساختمان

  • طراحی صفحه معرفی پروژه

در این قسمت میتوانید پروژه های انجام شده، پروژه های درحال اجرا و پروژه های آینده را دسته بندی کنید و یکسری توضیحات اختصاصی مثل مساحت و زیربنا، تعداد واحدها و طبقات، سال شروع و اختتام و ... را در هر دسته بندی ارائه دهید.

  • طراحی سیستم ارسال خبرنامه

اگر در طراحی وب سایت ساختمانی خود از سرویس عضویت در وب سایت استفاده کرده باشید، میتوانید از این طریق به ایمیل های کاربران خود دسترسی پیدا کرده و آن ها را از آخرین و جدیدترین پروژه ها، خدمات و محصولات خود باخبر سازید.

  • طراحی صفحات شبکه های اجتماعی
  • حوزه های فعالیت
  • گواهینامه ها
  • دریافت کاتالوگ ها و بروشورها
  • تجهیزات و ماشین آلات
  • آمار بازدیدکنندگان
  • و ...

شرکت های طراحی سایت معمولا پکیج هایی با خدمات و قیمت های متفاوت در جهت طراحی وب سایت ساختمانی، به مشتریان خود معرفی میکنند که تعدادی از این خدمات را نام بردیم.

طراحی سایت ساختمان

برای طراحی سایت شرکت ساختمانی خود و پیشی گرفتن از رقبای خود مهم است که سایت خود را بهینه سازی کنید. اگر سئو سایت برای سایت ساختمانی شما به صورت اصولی پیش رود رتبه بالایی را توسط گوگل دریافت میکنید، در نتیجه کاربران بیشتری از سایت ساختمانی شما دیدن خواهند کرد و در نتیجه سایتتان دیده خواهد شد. این کاربران میتوانند به مشتریان بالقوه شما تبدیل شوند به شرط آنکه سایت ساختمانی خوبی را ارائه دهید.

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع