بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت نمایشگاهی - طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای کسانی که میخواهند در معرفی کالاهای خود بسیار موفق باشند، میتواند خیلی سودمند واقع شود. هدف از طراحی سایت شرکتی معرفی کردن کالاها و به نمایش گذاشتن نمونه کالاها و خدمات یک شرکت میباشد. زمانی که یک شرکت برای خود وب سایتی را طراحی کند مطمئنا پیشرفت آن بیشتر خواهد شد، زیرا امروزه افراد با دنیای مجازی بیشتر ارتباط دارند تا دنیای واقعی. زمانی که وب سایت شرکتی شما طراحی میشود به طور حتم مورد بازدید کاربران زیادی قرار میگیرد و باعث میشود شرکت شما شناخته شود. طراحی سایت شرکتی میتواند نقطه مثبتی در رقابت باشد.

یک شرکت، نمونه کالاهای خود را همراه با توضیحات و تصاویر و قیمت برای هرکدام از کالاهای خود به صورت جداگانه در وب سایت شرکتی خود قرار میدهد و باعث میشود دسترسی افراد زیادی به این اطلاعات راحت تر شود. زمانی که یک فرد بتواند کالاهای مورد نیاز خود را در یک وب سایت در انواع مختلف همراه با توضیحات و قیمت ببیند، بیشتر جذب آن وب سایت خواهد شد. وب سایت شرکتی خود نوعی بازاریابی اینترنتی به حساب می آید که میتواند با افراد زیادی ارتباط برقرار کند.

طراحی سایت شرکتی یا نمایشگاهی

یکی از مزایای طراحی سایت شرکتی این است که وب سایت های فروشگاهی نیز فعالیت بیشتری میکنند. معمولا وب سایت فروشگاهی مانند ابزاری هست که برای افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته و با جذب مشتریان بالقوه، آن ها را به طرف شرکت شما هدایت میکند. از دیگر مزایای وب سایت شرکتی این است که به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان بوده و امکانات خود را در دسترس مشتریان قرار میدهند. این موضوع باعث میشود که علاوه بر اینکه اعتبار شرکت افزایش پیدا کند، اعتماد مشتریان نیز نسبت به وب سایت شرکتی شما بیشتر شود.

این روزها شرکت های بسیاری برای طراحی سایت شرکتی اقدام میکنند و اگر شما به همان روال عادی فعالیت شرکت خود را ادامه بدهید مطمئن باشید از شرکت های دارای وب سایت شرکتی عقب خواهید افتاد. بسیاری از شرکت ها با طراحی سایت شرکتی دیگر حتی نیازی به تیم فروش نخواهند داشت و مراحل معرفی تا فروش محصولات خود را توسط وب سایت شرکتی خود انجام میدهند؛ حتی خدمات فروش و پس از فروش خود را توسط وب سایت شرکتی ارائه میدهند. پیشرفت وب سایت شرکتی شما بستگی به طراحی آن دارد. طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که مشتریان بالقوه را جذب خود کرده و باعث ایجاد تعامل میان آن ها و کسب و کار شرکت شود.

طراحی سایت شرکتی یا نمایشگاهی

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

  • طراحی سایت شرکتی باعث میشود خرید اینترنتی برای کاربران راحت تر و سریع تر گردد.
  • وب سایت شرکتی میتواند از طریق تبلیغات بنری زمینه درآمدی را برای خود ایجاد کند.

تاثیر سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت شرکتی

علاوه بر طراحی سایت شرکتی، بهینه سازی محتوای آن بسیار مهم است زیرا میتواند در توسعه شرکت تاثیر بسیاری بگذارد. زمانی که طراحی سایت نمایشگاهی بر پایه اصول سئو سایت باشد نتیجه آن این است که سایت شرکتی شما در صفحه اول جستجو توسط موتورهای جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. این موضوع باعث میشود به تعداد بینندگان از وب سایت شرکتی شما افزوده گردد و حتی ممکن است میزان قابل توجهی محصولات و خدمات شما به فروش برسد. این موضوع، موضوع بسیار مهمی است به طوری که طراحی سایت نمایشگاهی مناسب و بهینه سازی آن از پیش نیازهای طراحی یک سایت شرکتی میباشد که باید به عنوان صاحب سایت شرکتی حتما به آن توجه کنید.

طراحی سایت شرکتی یا نمایشگاهی

نکاتی که باید در طراحی وب سایت شرکتی رعایت شود

  • تا جایی که امکان دارد و بودجه شما اجازه میدهد سعی کنید از قالب های آماده برای طراحی سایت استفاده نکنید و سایت شرکتی خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید زیرا امکانات بیشتری داشته در نتیجه کاربران بیشتری را جذب خود خواهد کرد.
  • در طراحی گرافیکی وب سایت شرکتی خود توجه کنید که از ترکیب رنگ های مناسب استفاده شود.
  • تمام اصول و قواعد استاندارد در کدنویسی رعایت شود زیرا یکی از مواردی میباشد که بسیار مورد توجه موتورهای جستجوی گوگل قرار میگیرد.
  • از قابلیت واکنش گرا (responsive) استفاده گردد.
  • طراحی ظاهری سایت شرکتی شما به گونه ای باشد که کاربر هنگام وارد شدن به وب سایت شما، دچار سردرگمی نشود.

از دیگر نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی به آن توجه شود سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شرکتی شما میباشد. یکی از مواردی که میتواند رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند، سرعت و پایداری وب سایت است. زمانی که وب سایت شما از سرعت خوبی برخوردار باشد موجب میشود که کاربران، دیگر قسمت های سایت شما را نیز مشاهده کنند.

طراحی سایت شرکتی یا نمایشگاهی

امکاناتی که در طراحی یک وب سایت شرکتی به آن ها نیاز است

  • صفحه ای برای محصولات شرکت که شامل تصاویر، قیمت و توضیحات مربوط به آن ها میباشد.
  • این امکان به مشتریان داده شود که بتوانند برای هر محصول نظر خود را بنویسند.
  • صفحه ای برای قسمت "تماس با ما" که شامل اطلاعاتی از جمله آدرس شرکت، دورنگار، شماره تماس، آدرس ایمیل و ... میباشد.
  • صفحه "درباره ما" که اطلاعاتی درباره شرکت، سال تاسیس، هدف از شرکت و مطالب دیگر در آن نوشته میشود که کاربران بتوانند اطلاعاتی درباره این شرکت به دست آورند.
  • صفحه ای درباره شرایط نمایندگی شرکت
  • صفحه ای که درباره گارانتی محصولات توضیحاتی قرار دهد.
  • کاربران بتوانند محصولات خود را آنلاین سفارش دهند.
  • دو زبانه یا چند زبانه کردن سایت شرکتی که ترجیحا زبان انگلیسی ارجحیت دارد.
  • صفحه ای مربوط به اخبار شرکت

هر وب سایت شرکتی بسته به نوع فعالیتی که دارد امکانات آن نیز باید در نظر گرفته شود. در ادمه توضیحات کامل تری درباره این امکانات داده شده است.

  1. طراحی واکنش گرا (responsive)

امروزه با توجه به استفاده روز افزون از گوشی های هوشمند و تبلت ها، افراد وب سایت های مورد نیاز خود را نیز با با گوشی های همراه خود چک میکنند. طراحی واکنش گرا کمک میکند که وب سایت شرکتی شما در ابعاد مختلف خود را تطبیق دهد و افراد بتوانند به راحتی از طریق موبایل خود سایت شما را مشاهده کنند.

  1. طراحی اختصاصی صفحات

یکسری صفخات اختصاصی هستند که باعث میشود کاربران با وب سایت شرکتی شما و هدف آن بیشتر آشنا شوند. این صفحات بسیار مهم میتوانند باشند و باید در طراحی آن ها دقت کافی شود. از جمله این صفحات اختصاصی که به آن ها نیز اشاره شد شامل صفحه درباره ما، مقالات، اخبار، گالری تصاویر و ... که باعث میشوند مشتریان به طور کامل با وب سایت شما و سبک فعالیتتان آشنا شوند.

  1. طراحی صفحه تماس با ما

طراحی این صفحه باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را از طریق شماره تماس یا فرستادن ایمیل مطرح کنند.

  1. شبکه های اجتماعی

یکی از عواملی است که میتواند در توسعه وب سایت شرکتی شما و جذب کاربران بیشتر و همچنین شناخته شدن برند شما بسیار موثر باشد.

طراحی سایت شرکتی یا نمایشگاهی

ویژگی های دیگری نیز هستند که میتوانند با توجه به سلیقه شما، توسط تیم طراحی در وب سایت شرکتی شما قرار بگیرند. تعداد محدودی از این ویژگی ها در زیر ذکر شده است:

  • امکان پرینت صفحات و خروجی PDF صفحات
  • پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو
  • سیستم نمایش ساعت و تقویم
  • سیستم اطلاع رسانی آب و هوا
  • مقایسه محصولات
  • جستجوی ای جکس
  • سیستم مدیریت نظرات
  • ستاره دهی

سعی کنید برای طراحی سایت شرکتی خود از افراد متخصص استفاده کنید که هزینه و وقت شما بیهوده صرف نشده باشد. توجه داشته باشید که تمام امکانات و ویژگی هایی که درباره وب سایت شرکتی نام برده شد همه آن ها در هزینه طراحی سایت شرکتی موثر هستند. طراحی سایت شرکتی میتواند ابزاری برای تبلیغ محصولات و خدمات شما باشد با این تفاوت که همیشگی میباشد و هزینه کمتری نیز میبرد.

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع