بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت پزشک ها و دکتر دندان پزشک ها با امکان نوبت دهی آنلاین و رزرو ویزیت

طراحی سایت پزشک ها و دکتر دندان پزشک ها با امکان نوبت دهی آنلاین و رزرو ویزیت

با طراحی سایت پزشک ها و دندان پزشک ها در وب مهر با امکان نوبت دهی آنلاین و رزرو ویزیت میتوانید با آسودگی خیال به فعالیت خود در فضای مجازی بپردازید. امروزه علم پزشکی و اطلاعات در زمینه دارویی درحال پیشرفت هستش ولی دسترسی به این سری اطلاعات کاری دشوار هست برای آسان سازی این عمل باید اطلاعات پزشکی را با تکنولوژی در یک راستا قرار داد.

به معنی دیگر برای راحت تر شدن دسترسی به این اطلاعات یا در تماس بودن به صورت شبانه روزی با دکتر ها و متخصصان باید وب سایت هایی طراحی شود که به صورت عمومی در اختیار عام قرار بگیرد

یکی از مهم ترین شغل هایی که تاثیر بسیار بالایی دارد در سلامتی مردم دارد پزشکی است. طراحی وب سایت دکتر میتواند در این راستا و حتی به کسانی که به دنبال یک دارو و یا یک راهدرمان هستند کمک بسیار ارزشمندی بکنید. وخیلی هم برای شما فایده دارد ، یکی از بهترین و مهم ترین دلایل احداث و راه اندازی یک وب سایت پزشکی بیشتر کردن و رونق دادن به کسب و کار و روزی خود هستش که از این جهت شما میتوانید با امکانات هایی که برروی یک وب سایت پزشکی خود میگذارید میتوانید یک رزرواسیون آنلاین تشکیل بدهید یا یک مطب و یا یک بیمارستان به شعبات خود اضافه کنید

طراحی سایت برای پزشک ها و دکتر دندان پزشک ها

  1. امکانات یک وب سایت پزشکی :
  2. طراحی کامل ریسپانسیو( یعنی اگر با تبلت یا موبایل های هوشمند خود وارد سایت میشوید سایت بدون هیچ ایرادی باز شود)
  3. دسترسی آسان به مطالب سایت و راحت باز شدن منو ها
  4. امکان ایجاد و مدیریت جدول های سایت
  5. امکان ایجاد نوبت دهی به مراجعین سایت***
  6. امکان فروش داروهای تخصصی و دست ساز به صورت آنلاین
  7. پاسخ به سوالات رایج بیماران
  8. بخش معرفی خدمات و امکانات
  9. مدیریت اخبار و مقالات دیریت دیدگاهمدیریت فایل های دانلودی
  10. اطلاعات تماس با پزشک و نمایش کروکی و آدرس مطب بر روی نقشه
  11. مشاوره آنلاین پزشکی در طراحی سایت پزشکان
  12. بخش گالری تصاویر و فیلم
  13. تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  14. نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار
  15. بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360درجه از مطب و تجهیزات

***از مهم ترین امکانات طراحی سیستم نوبت دهی آنلاین آن سایت است که به صورت زیر میباشد:

امکان تعیین مکان و تعیین خدمات و پزشک: در فیلد اول شما میتوانید برای مراجعه کننده یا بیمار خود سه قابلیت را فراهم کنید که اولین آن میتواند مکان ارائه خدمات باشد که به عنوان مثال هم میتوانید در بیمارستان و هم در درمانگاه ویزیت را انجام بدهید. دومین موضوع نوع ارائه خدمات شما هستش و نوع خدماتی که کاربر یا بیمار از شما میخواهد مثال شما کادر خود 5 نوع خدمات ارائه میدهید که بیمار یا مراجعه کننده نهایت 2 الی 3خدمات شما را بخواهد و آن ها را تیک خواهد زد. سومین موضوع این است که شما دکتران مجرب و هم دارای جنسیت مونث و مذکر دارید که کاربر اگر بخواهد با هر کدام از دکتر های شما در ارتباط باشد آن را انتخاب میکند.

امکان رزرو تاریخ نوبتدهی: امکان این را به مراجعه کننده یا بیمار میدهد که در روزهایی که شنا یا کادر پزشکیتان حضور دارند با شما هماهنگ شوند یا به صورتی دیگر که کاربر در اختیار دارد که روزی که میخواهد یا میتواند وقت رزرو بکند.

انتخاب ساعت ملاقات: قابلیت بعدی که در اختیار کاربر یا بیمار سایت شما میپگذارد این است که پس از انتخاب روز ملاقات بتواند ساعتی که میخواهد حضور پیدا بکند یا ساعاتی که بداند میتواند خودش را برساند تعیین کنند البته باید در نظر گرفت که یک محدودیت های زمانی برای کاربر هم وجود دارد.

ثبت اطلاعات شخصی و نوع بیماری بیمار : بیمار میتواند با ثبت شماره همراه و کد ملی و همچنین نوع بیماری که دارد با شما در ارتباط باشد.

طراحی سایت برای پزشک ها و دکتر دندان پزشک ها

پس از مهم ترین مبحث که نوبت دهی بود به بخش موتور های جستجو گر میپردازیم. که سایتی شما پزشک محترم طراحی میکنید هم اکنون نیازمند یک. بهینه سازی خوب و پر قدرت دارد که بتوانید از این رو در قسمت موتور های جستجوگر از نظیر گوگل و بینگ و یاهو و .... در صفحه نخست و همچنین در صدر و صدد قرار بگیرید تا بتوانید بیماران و مراجعین بسیاری به خود خود اختصاص بدهید خوشبختانه شرکت و کادر مجرب تیم وب مهر میتواند صفر تا صد طراحی یک وب سایت را به شما کمک کند و همچنین میتواند به شما در ارتباط با طراحی وب سایت پزشکی کمک و مشاوره بسزایی بکند

طراحی سایت برای پزشک ها و دکتر دندان پزشک ها

پس فهمیدیم که هدف از طراحی سایت پزشکی به چند بخش تقسیم میشود که اولین آن رونق کسب و کارتان میشود و دومین موضوع این است که شما میتواند با سئو کردن یا بهینه سازی سایتتان مشتریان و مراجعین بیشتری به خودتان اختصاص بدهید و آخرین موضوع این است که شما میتوانید به صورت آنلاین نوبت دهی انجام بدهید و فروش آنلاین داشته باشید و همچنین میتوانید از سراسر کشور برای خود مشتری جذب بکنید و یک شعبه

بنابراين: براي پزشكانی كه مي خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند داشتن يك سايت ضروری است. پزشكان با طراحی سايت پزشکی و طراحی سایت پزشکان مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند.

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع