بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانجات و خود کارخانجات به جز نفت و دلار و سایر مشاغل هایی که میتوان به اقتصاد کشور نقش پویایی ایفا بکند. طراحی سایت کارخانجات به این دلیل تاسیس میشود که اگر کسی کارخانه ایی دارد بتواند کارخانه خود را بین المللی و حاضر در چشمان مردم ایران ودنیا باشد.

دلیل بعدی طراحی سایت کارخانجات این هستش که شما میتوانید واردات وصادرات انجام بدهید و همچنین درآمد خود بالا برده و یک کارخانه کاملا در بروز ترین زمان و مکان حال حاضر داشته باشید. در راه اندازی سایت کارخانجات باید امکانات و قابلیت ها را در نظر گرفت آن امکانات شامل موارد زیر میشود:

  • صفحه ای جهت معرفی کارخانه خود و محصولات آن
  • امکان معرفی و دسته بندی انواع محصولاتی که ارائه می دهید
  • امکان قرار دادن تصاویر و ویدئو های مربوط به کارخانه و یا روند و خط تولید محصولات
  • امکان فروش برخی محصولات تان از طریق فروشگاه اینترنتی و دارا بودن درگاه های پرداخت الکترونیکی امن
  • امکان نظر سنجی محصولات توسط مشتریان
  • طراحی گرافیکی زیبا و مناسب و متناسب با نوع محصول و یا خدمات تان
  • امکان معرفی کارکنان و کارگران و سوابق و رزومه آن ها
  • دارا بودن یک نسخه انگلیسی در کنار نسخه فارسی سایت جهت معرفی جهانی محصولات و خدمات تان
  • امکان پشتیبانی از مشتریان جهت بیان سوالات و مشکلات
  • مکان ایجاد سیستم همکاری در فروش
  • امکان ساخت بخشی برای اخبار کارخانه
  • امکان ایجاد صفحه‌ای برای استخدام کارمندان در کارخانه و دفتر فروشاز مهم ترین امکاناتی که میتوانید برای خود در طراحی و راه اندازی سایت کارخانجات بکنید فروش محصولات هستش به صورت اینترنتی و ایجاد صفحه استخدام کارمندان و امکان معرفی محصولات و خدمات خود هستش که در متن زیر به این 3 مورد کاملا اشاره میشود.
  1. فروش محصولات به صورت آنلاین همراه با درگاه بانک: امروزه تمام محصولات و خدماتی که ارائه میشود رو به تکنولوژی هستش و شما میتوانید با اتصال به تکنولوژی و ایجاد فروش اینترنتی باعث این میشود که شما همه جوره به مشتریان خود خدمات و محصولات مورد نیازشان را ارائه بکنید به وسیله یک درگاه بانک امن که از طریق بانک های معتبر شما میتوانید درگاه پرداخت برای سایت خود بگیرید و فروش اینترنتی را در اختیار عام قرار بدهید.
  2. ایجاد صفحه استخدام کارمندان: یکی از بهترین صفحاتی هستش که شما میتوانید برای کارخانه خود بر روی سایت قرار بدهید تا بتوانید اگر به افزایش نیرو فکر کنید بشود افرادی را استخدام کنید و به کار خود رونق بدهید
  3. معرفی محصولات وخدمات کارخانه‌تان: به طور کلی شما وقتی که سایت خود را طراحی کردید باید محتویاتی وارد میکنید کامل باشد چون بازدید کننده فقط در شرایطی نظرش جلب میشود که شما محتویاتتان تکمیل و اطلاعات محصولی بالا و نوع ساختار و شکل سایت باید عام پسند باشدهمه این آپشن ها و قابلیت ها بستگی دارد که شما سایتتان در نتایج بالاتر در صفحات نخست موتور های جستجو قرار بگیرد که همه این کارها نیاز به یک سئو یا بهینه سازی استاندارد دارد.

    سئو سایت کارخانجات: بهینه سازی سایت یا استاندارد کردن سایت کارخانجات بحث بسیار مهمی هستش که شما میتوانید با بهینه کردن سایت خود در نتایج بالاتر و حتی جزو 5 نتیجه برتر در صفحه ی اول موتور های جستجوگر از قبیل گوگل و بینگ و یاهو و... باشید چون آماری که به دست شرکت وب مهر رسیده گفته شده که 5 سایتی که در صدر صفحه قرار بگیرند بیش از 67 درصد کلیک ها را به خود اختصاص میدهند و اگر شما در این آمار قرار بگیرید میتوانید بهترین فروش ها و مشتری ها و کاربران را به خودتان اختصاص بدهید اگر در سر دارید که یک سایت کارخانجات تاسیس بکنید و یک شعبه بین المللی و فروشگاهی بزرگ برای خود تاسیس کنید شرکت وب مهر از صفر تا صد این ماجرارو برای شما انجام میدهد و پیشتیبان ومشاوره در این زمینه میماند

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع