بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری، یکی از انواع طراحی سایت بوده و بسیار پرطرفدار میباشد. از قدیم مردم همیشه از طریق رادیو، تلویزیون یا روزنامه ها دنبال خبرهای جدید بودند و هر روز خبرها را دنبال میکردند. الان هم اوضاع تغییری نکرده است و فقط روش چک کردن خبرها کمی متفاوت تر شده است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی و سرو کار داشتن بیشتر مردم با دنیای مجازی، به راحتی به وسیله گوشی های همراه خود از طریق وب سایت های خبری، خبرهای جدید و بروز را مشاهده میکنند. وبسایت های خبری و بروز بودن آن ها برای بسیاری از افراد میتواند بسیار مهم باشد چون کسب و کار آن ها به این خبرها بستگی دارد.

این روزها خبرهای گوناگونی به گوش میرسد؛ از آمار مبتلایان به کرونا گرفته تا افزایش قیمت ها و انتخابات، و مردم بیش از پیش به وب سایت های خبری رو می آورند. از طرف دیگر افراد بسیاری هم هستند که تصمیم به طراحی سایت خبری میگیرند. با این حجم از طرفداران سایت خبری، میتوان گفت که طراحی سایت خبری میتواند تصمیم خوبی برای شما باشد. با وجود وب سایت های خبری افراد میتوانند آخرین اخبارهای روز را در کمتزین زمان و حتی هزینه، مطالعه کنند.

طراحی سایت خبری

وب سایت خبری میتواند راهی برای درآمدزایی نیز محسوب شود. زمانی که شما بتوانید از طریق امکانات سئو سایت، سایت خبری خود را بهینه سازی کنید، در نتیجه میتوانید کاربران زیادی را جذب وب سایت خبری خود کنید و این موضوع باعث میشود که اعتبار وب سایت شما افزایش پیدا کند. وقتی که به این حد از اعتبار برسید افراد زیادی هستند که از شما میخواهند آگهی تبلیغاتی آن ها را در وب سایت خود قرار دهید. شما با درفت مبلغی این کار را انجام خواهید داد در نتیجه منبعی برای کسب درآمد برای شما ایجاد خواهد شد.

خدمات ویژه ای که برای طراحی سایت خبری ارائه میشود

  • انتخاب هاست مناسب

یکی از نکات اصلی و مهمی که باید به آن توجه شود، انتخاب دقیق هاست برای سایت خبری شما میباشد. انتخاب هاست مناسب باعث میشود که سایت خبری شما از عملکرد مناسبی بهر مند شده و از بروز مشکلات در آن جلوگیری شود. این مورد بسیار در موفقیت سایت خبری شما موثر میباشد.

طراحی سایت خبری

  • طراحی حرفه ای و کاربرپسند

ظاهر وب سایت یک اصل مهم در طراحی وب سایت میباشد و باید به آن توجه گردد. زمانی که کاربر وارد وب سایت خبری شما میشود باید ظاهر سایت حس خوب و مثبتی در او ایجاد کند. همچنین علاوه بر آن باید استفاده از امکانات وب سایت خبری برای کاربر راحت بوده و او را دچار سردرگمی نکند.

  • داشتن برنامه معین برای درآمدزایی

برای اینکه بتوانید در زمینه کاریتان و وب سایت خبری خود موفق شوید باید یک برنامه ریزی دقیقی را از قبل برای خود مشخص کنید. این برنامه ریزی میتواند شامل شرایط رقبای خود و همچنین یکسری تبلیغات برای دیده شدن سایت خبری شما باشد. این کار علاوه بر اینکه نظمی در کارهایتان به وجود می آورد، نوعی درآمدزایی نیز برای شما ایجاد میکند.

از نکات دیگری که میتواند در موفقیت سایت خبری شما موثر باشد، مشاوره در زمینه کاریتان و پشتیبانی فنی آن میباشد. سعی کنید شرکتی را برای طراحی سایت خبری خود انتخاب کنید که علاوه بر اینکه بتواند در این زمینه شما را همراهی و راهنمایی کند، بتواند پشتیبانی فنی برای سایت خبری شما فراهم کند که در صورت بروز مشکل بتوانند سریع به آن رسیدگی کرده و آن را حل کنند.

طراحی سایت خبری

نکات کلیدی که برای طراحی یک وب سایت خبری مورد نیاز میباشند

یک وب سایت خبری برای جذب کاربران بیشتر باید به یکسری نکات نیز توجه کرده و آن ها را تا حد امکان رعایت کند. همانطور که میدانید معمولا کاربران به دو شکل وارد وب سایت خبری میشوند. روش اول اینکه با آدرس همان سایت مورد نظر خود وارد آن میشوند. روش دوم هم با استفاده از موتورهای جستجو مثل گوگل، خبر مدنظر خود را جستجو میکنند که سایت های خبری آن مرتبط با آن برای او نمایش داده شوند. نکاتی که باید در طراحی وب سایت خبری رعایت شوند شامل:

  1. طراحی مناسب و چیدمان قسمت های مختلف آن

همانطور که اشاره شد ظاهر وب سایت برای کاربر بسیار مهم است و اولین چیزی که نظرش را جلب میکند نحوه چیدمان قسمت های مختلف وب سایت میباشد. وب سایت خبری باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در کمترین زمان به خبر مورد نظر خود و خبرهای مشابه آن دست پیدا کند. سعی کنید خبرهای مختلف را در قالب های متفاوت غیر از متن از جمله تصاویر، صوت و فیلم در اختیار کاربران قرار دهید زیرا برای آن ها جذابیت بیشتری دارد.

  1. سرعت بارگذاری صفحات

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت تاثیر زیادی بر رضایت کاربران و جلب اعتماد آنان دارد. این مورد را در طراحی وب سایت خبری خود حتما مد نظر داشته باشید.

طراحی سایت خبری

  1. بهینه بودن سایت برای موتورهای جستجو

همانطور که میدانید سئوسایت و رعایت اصول آن در طراحی یک وب سایت بسیار ارزشمند میباشد زیرا زمانی که بهینه سازی سایت خبری شما به خوبی انجام شود مورد توجه موتورهای جستجوی گوگل قرار گرفته و میتواند وب سایت خبری شما را در صفحه اول جستجو قرار دهد. این موضوع باعث میشود سایت خبری شما ترافیک بیشتری نیز به دست آورد.

  1. رعایت کردن نکات امنیتی

طراحی وب سایت شما باید آنقدر مقاوم باشد که از بروز هرگونه مشکل و حملات مخرب ها جلوگیری کند. وب سایت خبری یک وب سایت حساس میباشد که باید در طراحی آن به این نکته بسیار توجه شود.

  1. واکنش گرا بودن سایت خبری

ایجاد قابلیت واکنش گرا (responsive) در طراحی وب سایت خبری امری ضروری است. زیرا باعث میشود وب سایت خبری شما در ابعاد مختلفی از جمله گوشی هوشمند یا تبلت برای کاربر به خوبی نمایش داده شود. از آن جایی که مردم بیشتر کارهای خود را با موبایل انجام میدهند، واکنش گرا بودن سایت بسیار مهم میباشد.

طراحی سایت خبری

از دیگر امکاناتی که یک وب سایت خبری برای هر خبر خود به آن ها نیاز دارد به صورت محدود در ادامه ذکر شده است:

  • مدیریت اخبار
  • تیتر خبر
  • لید خبر
  • انتخاب سرویس های خبری
  • تعیین نوع خبر
  • مشخص کردن زمان انتشار
  • درج تصویر برای هر اخبار
  • و ...

طراحی وب سایت خبری در نشان دادن یکسری اطلاعات اهمیت زیادی داشته و کاربران زیادی به اخبارهای مورد علاقه خود توسط وب سایت خبری دست پیدا میکنند. طراحی سایت خبری شاید به نظر ساده بیاید اما در واقع اینگونه نیست. یک وب سایت خبری دارای حجم بالایی از اطلاعات میباشد که باید تمام این اطلاعات در آن به گونه ای مناسب جای داده شوند. این موضوع به نحوه طراحی وب سایت خبری و نوع چیدمان آن بستگی دارد.

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع