بارگزاری

image
imageimage

وب مهر

همراه زیرک و معتمد کسب و کار شما!

راه های ارتباطی

در ارتباط باش...

طراحی سایت صرافی

افرادی که در کسب و کارهای تجارت میباشند بسیار نیاز دارند که از آخرین قیمت ارزها اطلاع پیدا کنند. این روزها علاوه بر اینکه بیشتر کارها آنلاین شده است، مشکل دیگری که این روزها گریبان گیر همه شده است، مشکل بیماری کرونا میباشد. از آن جایی که صرافی ها مکان های بسیار شلوغی هستند افراد ترجیح میدهند که حتی برای خرید و فروش ارزهایی که دارند، آن را به صورت آنلاین انجام دهند. همانطور که اشاره شد با پیشرفت تکنولوژی، خیلی از امور به صورت آنلاین انجام میشود. صرافی ها نیز با اقدام به طراحی سایت صرافی، کسب و کار خود را به صورت آنلاین شروع کرده اند. بیشتر افرادی که در زمینه صرافی مشغول به کار هستند، کار خود را آنلاین کرده و با طراحی سایت صرافی به کسب و کار خود رونق بخشیده اند.

طراحی سایت صرافی

فردی که اقدام به طراحی سایت صرافی میکند باید در مدیریت آن بسیار دقت کند؛ زیرا سایت صرافی به گونه ای است که به علت اطلاع رسانی نرخ ارزها باید هر روز آپدیت شود و نرخ ارزها هر روز برای کاربران نمایش داده شود. در طراحی سایت صرافی میتوانید خود را کاملا معرفی کرده و سابقه لازم را برای ارائه مجوزهای قانونی ارائه دهید. طراحی سایت صرافی میتواند متفاوت باشد. ممکن است طراحی سایت صرافی به گونه ای باشد که فقط نرخ ارزها را نمایش دهد و برخی دیگر نرخ سکه، طلا و حواله را نیز نشان دهند و این بستگی به هدف وب سایت دارد. اگر بخواهیم به طور کلی انواع طراحی سایت صرافی را در نظر بگیریم:

  1. فقط به هدف اطلاع رسانی طراحی شده است که شامل موارد مانند شیوه ارائه خدمات، اطلاعات شماره تماس و ارائه مشاره آنلاین و... میباشد.
  2. علاوه بر اطلاع رسانی، امکانات فروشگاهی نیز به آن اضافه شده و انواع معاملات در آن انجام میگیرد.

اگر قصد طراحی سایت صرافی را دارید باید بگویم فکر خوبی کرده اید زیرا سایت های صرافی این روزها بسیار پر رونق شده اند. از ان جایی که ارزهای دیجیتالی قابل تحریم شدن نیستند، بسیار مورد استفاده افراد در سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز قرار گرفته اند.

از جمله امکاناتی که در طراحی سایت صرافی میتواند مورد استفاده قرار گیرد شامل:

  • ایجاد جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • معرفی کردن خدمات صرافی
  • ایجاد جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و تحلیل و بررسی کردن بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • قرار دادن اخبار به روز سراسر دنیا
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی به صورت مجازی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی بخشی برای ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • درباره ما و اطلاعات و شماره تماس های موجود
  • ارسال خبرنامه و رویداد های روز به کاربران فعال سایت
  • ارسال روزانه قیمت های ارز و سکه وطلا به باشگاه مشتریان

طراحی سایت صرافی

زمانی که وب سایت صرافی شما دارای امکانات کافی باشد و طراحی آن به صورتی باشد که تمام نیازهای کاربر را برطرف کند، مطمئن باشید کاربران بیشتری جذب وب سایت صرافی شما خواهند شد و حتی از طریق آن کاربران به افرادی دیگر معرفی خواهید شد. زیرا معمولا سایت های صرافی بسیار پرطرفدار هستند و امروزه به خاطر نوسانات زیاد قیمت ها، افراد بسیاری خیلی راحت و سریع از طریق گوشی خود نرخ ارزها و قیمت ها را چک میکنند. اگر طراحی وب سایت شما به گونه ای باشد که این راحتی را به کاربر دهد که بتواند به تمام چیزهایی که مدنظر دارد، دسترسی پیدا کند مطمئن باشید سایت شما را رها نخواهد کرد.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید مد نظر داشته باشید، دسترسی راحت به پنل مدیریتی است. همانطور که اشاره شد خیلی مهم است که قیمت ارزها به روز باشند زیرا قیمت ها روز به روز در حال تغییر میباشند. زمانی که سایت صرافی شما دارای یک پنل مدیریتی باشد که دسترسی به آن نیز راحت و آسان باشد و سایت صرافی شما از سرعت خوبی هم برخوردار باشد، وب سایت شما نیز از سایر رقیبان عقب نمی افتد و کاربران سایتتان کاهش نخواهد یافت.

طراحی سایت صرافی

از دیگر مواردی که بسیار میتواند در طراحی سایت صرافی شما تاثیرگذار باشد، مربوط به سئوی سایت شما و بهینه سازی آن نیز میباشد. علاوه بر اینکه کسب درآمد و جذب کاربر بیشتر میتواند حائز اهمیت باشد، این موضوع نیز در دستیبابی این اهداف میتواند بسیار پر اهمیت باشد. سعی کنید در طراحی سایت صرافی خود از کلمات کلیدی متناسب مثل " قیمت نرخ دلار امروز" استفاده کنید. زمانی سایت صرافی شما در صفحه نخست موتورهای جستجوگر قرار میگیرد که سئوی سایت شما بخوبی مدیریت شود؛ همچنین این موضوع به استاندارد بودن سایت شما و ظاهر و ساختار سایت و فعال بودن آن نیز بستگی دارد. زمانی که تمام این موارد به خوبی رعایت شوند، میتوانید مطمئن باشید که طراحی سایت صرافی شما به خوبی انجام شده و سایت شما در مسیر درستی قرار گرفته و در حال توسعه میباشد. اگر سایت صرافی شما سئو باشد و به طور مداوم آپدیت شود، میتوانید از رقیبان خود پیشی گرفته و جزء 5 سایت برتر در صفحات نخست موتور های جستجوگر باشید؛ همچنین جالب است بدانید که سایت صرافی شما بیش از 70 درصد کلیک ها وکاربر ها را به خود اختصاص میدهد و همین موضوع باعث میشود سایت شما در چشم های کاربران جلوه کند.

طراحی سایت صرافی

اگر قصد طراحی سایت صرافی را در سر میپرورانید و همچنین میخواهید یک شعبه بین المللی نیز داشته باشید و از آن جایی که موضوع امنیت اینگونه سایت ها در درجه اول قرار دارد، باید بگویم که شرکت وب مهر میتواند با تیم مجربی که دارد از صفر تا صد طراحی سایت صرافی را به شما مشاوره دهد و شما را در این مسیر همراهی کند که بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. شرکت وب مهر میتواند در بهینه سازی سایت و سئوی آن، جلب اعتماد کاربران، افزایش سرعت بارگذاری وب سایت و استفاده از به روزترین فناوری ها برای طراحی سایت صرافی شما، همراه شما باشد. شما میتوانید با خیال راحت طراحی سایت صرافی خود را به تیم وب مهر بسپارید.

از طریق شماره تماس های زیر میتوانید با تیم شرکت وب مهر در ارتباط باشید:

021 4444 7515

021 8868 9869

همچنین با ارسال پیام از طریق ادرس های ایمیل زیر میتوانید با تیم شرکت وب مهر در ارتباط باشید:

info@webmehr.com

support@webmehr.com

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img

توسط وب مهر همراهی می شوند...

brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
brand-img
تماس سریع