آموزش هاست و سرور

چگونه زیر پست خود هشتگ بگذاریم؟

چگونه زیر پست خود هشتگ بگذاریم؟

4.2/5 - (4 امتیاز)

چگونه زیر پست خود هشتگ بگذاریم؟

زمانی که تصاویر یا فیلم هایی را مثلا راجع به مطالعه کردن در یکی از شبکه های اجتماعی قرار میدهید، میتوانید با استفاده از # آن را دسته بندی کنید مثلا مینویسید #کتاب یا #مطالعه و به این صورت محتوای خود را دسته بندی میکنید.

برای اینکه بتوانید هشتگی را زیر یک پست قرار دهید باید مراحلی را طی کنید که به شرح زیر است:

برای قرار دادن هشتگ مورد نظر خود باید زمانیکه تصمیم گرفتید پستتان را آپلود کنید در بخشی که توضیحات خود را نوشته اید، در ابتدا یا پایان آن علامت # را قرار داده و با نوشتن اواین حرف کلمه مورد نظر خود، آن شبکه اجتماعی بصورت پیش فرض هشتگ هایی را که با آن حرف شروع شده و محبوبیت بیشتری دارند را نمایش میدهد و اگر هشتگ شما بین آن ها بود میتوانید با زدن روی آن هشتگ خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه پست خود را با هشتگ نشان کردید، با کلیک کردن روی هشتگ میتوانید صفحه ای را که در آن تمام تصاویر و فیلم هایی که افراد دیگر با همان هشتگ گذاشته اند را ببینید.

زمانیکه شما در حال تایپ کلمه هستید و هیچ کلمه ای به شما پیشنهاد نشد، به این معناست که آن هشتگ محبوبیت زیادی ندارد. اگر هم به دنبال هشتگ خاصی هستید روی علامت ذره بین که در انتهای صفحه قرار دارد کلیک کرده و بعد از تایپ # عبارت مورد نظرتان را بنویسید. در صورت موجود بودن، آن عبارت به شما نشان داده خواهد شد.

هشتگ مدلینگ را حتماً ببینید

نکاتی که باید همیشه در خاطر داشته باشید:

  • زمانیکه افراد با پروفایل خصوصی خود هشتگی را میگذارند در صفحات هشتگ به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
  • شما فقط می توانید پست های خود را با # برچسب گذاری کنید و نمی توانید با عکس ها و فیلم های دیگران اینکار را انجام دهید.
  • یادتان باشد برای هر پست بیشتر از 30 هشتگ نمیتوانید قرار دهید و اگر بیش از 30 برچسب را در یک عکس یا ویدیوی مجزا درج کنید نظر شما ارسال نخواهد شد.

برای پیدا کردن پرکاربردترین هشتگ ها در شبکه های اجتماعی میتوان از ابزارهای خاصی استفاده کرد که در باره چند نوع آن صحبت خواهیم کرد:

Hashtagify.me :

این سایت هشتگ های محبوب و معتبر در مورد کسب و کار شما را جستجو خواهد کرد و 10 هشتگ مربوط به کسب و کار شما را نشان میدهد. این سایت مداوم بروز رسانی میشود و در صورتیکه لیست تغییر پیدا کرد بلافاصله شما را باخبر میکند.

Ritetag.com :

اگر در انتخاب هشتگ مورد نظر خود تردید دارید این سایت به شما هشتگ هایی را معرفی میکند که بیشتر از بقیه دیده شده اند. این ابزار در توییتر هشتگ های شما را با رنگ های سبز، آبی و قرمز بر حسب میزان شانس دیده شدنشان رنگ گذاری میکند.

با توجه به مطالبی که بررسی کردیم خوب است که برای انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی و قرار دادن # با کلیه کلمات خاص و مرتیط آشنا باشید که برای پست هایتان در هر زمینه ای چه درآمدزایی چه عمومی، مناسب ترین کلمات را انتخاب کنید که در ذهن مخاطب باقی بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا